Pratite najnovije objave preko RSS kanala - Kazup - Prijava / Odjava


Kontaktirajte nas -> Email: info@kazup.hr - Tel. centrala: +385 47 666 111

OBAVIJESTI

 izvjesca zupana Baner1

baner-otvoreni proracun

proracun baner kazup

STUDIJA PROMETNOG  Baner

 

POSUDIONICA pomagala baner2

 

PODRUČNO SAVJETOVALIŠTE POTROŠAČA DUGA RESA

Svakodnevno pružaju  besplatne pravne i financijske  savjete potrošačima na području 5 županija (Karlovačka županija, Sisačko-moslavačka županija, Bjelovarsko-bilogorska županija, Virovitičko-podravska županija i Požeško-slavonska županija) iz sljedećih područja:
    opća prava potrošača sukladno propisima koji uređuju obvezne odnose i zaštitu prava potrošača
    prava potrošača u području korištenja javnih usluga
    područja pružanja usluga u turizmu
    financijske usluge

Za savjet se možete javiti na:
    E-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
    Telefon udruge 047/400-680
    Jedinstveni potrošački telefon 072/414-414
    Osobnim dolaskom  na adresu Park dr. Franje Tuđmana 2, 47250 Duga Resa
    Prijavom na Centralni informacijski sustav zaštite potrošača putem poveznice https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Radno vrijeme Savjetovališta je radnim danom od 07:00 do 15:00 sati

EDUCIRAN POTROŠAČ = ZAŠTIĆEN POTROŠAČ
Najvažnija potrošačka prava:
    Pravo na siguran proizvod
    Pravo na reklamaciju  neispravnog proizvoda
    Pravo na popravak, zamjenu, sniženje cijene ili povrat novca kod neispravnog proizvoda
    Pravo na pisani prigovor trgovcu, koji je dužan odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora
    Pravo na potpunu informaciju o proizvodu, cijeni proizvoda/usluge i uvjetima prodaje
    Pravo na jednostrani raskid ugovora prilikom  kupnje na internetu i kupnje sredstvima daljinske komunikacije (telefonom, na prezentacijama, izvan poslovnih prostorija) u roku od 14 dana
    Pravo na alternativno rješavanje potrošačkog spora
    Pravo na podnošenje prijave Tržišnoj inspekciji nakon što ste iscrpili druge mogućnosti (pisani prigovor odnosno prigovor Povjerenstvu za reklamacije potrošača)
    Pravo na besplatni upis u registar „NE ZOVI“

U BORBI ZA OSTVARENJE SVOJIH PRAVA MORATE BITI INFORMIRANI, ODLUČNI, STRPLJIVI I USTRAJNI!

Copyright by Kazup.hr (2009) - Sva prava pridržana - Email: info@kazup.hr - Tel./Fax: +385 47 666 111 - Dizajn i izrada: Infostudio.hr - Održava: Triton IT