Pratite najnovije objave preko RSS kanala - Kazup - Prijava / Odjava


Kontaktirajte nas -> Email: info@kazup.hr - Tel. centrala: +385 47 666 111

czkz covid

OBAVIJESTI

 izvjesca zupana Baner1

baner-otvoreni proracun

proracun baner kazup

STUDIJA PROMETNOG  Baner

 

POSUDIONICA pomagala baner2

 

karlovačka županija novi logo copy

U utorak, 25. veljače, u prostoru Gradske vijećnice Grada Karlovca, javnosti je predstavljen novi vizualni identitet Karlovačke županije od strane njegovih izrađivača, predstavnika Millenium promocije.

Karlovačka županija, koja posljednjih godina bilježi porast broja turista, dobila je novi turistički vizualni identitet te je osmislila cjelokupni identitet brenda, koji bi ju trebao dodatno pozicionirati na turističkoj karti Hrvatske s međunarodnom prepoznatljivošću. Novi turistički vizualni identitet, koji je osmislio tim agencije Millenium promocija, inspiriran je ključnim prednostima i asocijacijama Županije – rijekama, šumama te jedinstvenom geografskom pozicijom – u srcu Hrvatske. Karlovačka županija se smatra najzelenijom hrvatskom županijom, bogata je rijekama, naslanja se na najposjećeniji hrvatski nacionalni park Plitvička jezera, a prostorno povezuje Panonsku Hrvatsku s Jadranskom te Sloveniju s Bosnom. 

Autohtonost, otvorenost, dinamičnost, uzbudljivost, inspiracija i bajkovitost ključni su elementi brenda Karlovačke županije. U agenciji koja je istražila potencijale turističke ponude u Karlovačkoj županiji, te se savjetovala s ključnim javnostima, drže kako se diferencijacija županije temelji na njezinoj jedinstvenoj prirodi te geografskoj i prometnoj poziciji. Ona je dostupna i nudi iznimno prirodno okruženje, pogodno za kreiranje atraktivnih turističkih sadržaja, aktivnosti, iskustava i doživljaja. Ima iznimnu povijesno-kulturnu baštinu, o čemu svjedoče priče i legende, atraktivna arhitektonska zdanja i jedinstveni povijesni spomenici, umjetnička djela te velikani koji su ovdje stasali, živjeli ili se inspirirali, poput Nikole Tesle, braće Seljan, Ivane Brlić Mažuranić, Jurja Križanića, Vjekoslava Karasa, obitelji Frankopana. Istodobno su stanovnici županije gostoljubivi i otvoreni, poduzetni i ponosni na svoj identitet, žive s prirodom, čuvaju tradiciju i razvijaju kvalitetnu eno-gastronomsku ponudu.

 

„Svaki brend treba biti jednostavan i prepoznatljiv, komunikacijski jasan i vizualno dojmljiv, a istodobno utemeljen u stvarnosti, odnosno identitetu, potencijalima i ponudi destinacije. Za definiranje osnovnih elemenata identiteta brenda važno je istražiti mišljenje zajednice kao nositelja identiteta na području destinacije. Drago mi je što su se razmišljanja vanjskih stručnjaka podudarila s onima u županiji. Bogatstvo prirodnim ljepotama, jedinstvene rijeke i šume, očuvano kulturno nasljeđe, tradicijski proizvodi te gastronomija čine Karlovačku županiju autohtonom i privlačnom različitim segmentima gostiju. Pritom je njezin dodatni adut blizina Zagreba, ali i činjenica da leži na ključnim prometnim koridorima, koji ju čine lako dostupnom. “ - izjavio je prof. dr. sc. Božo Skoko koji je s timom za brendiranje destinacija Millenium promocije i dizajnerom Vladimirom Resnerom proteklih mjeseci radio na definiranju identiteta i osobnosti brenda Karlovačke županije.

 

„Logotip Karlovačke županije je grafička interpretacija vjetrenjače - dječje igračke složene od kapljica koje simboliziraju mnoštvo rijeka i rječica županije, odnosno lista koji je simbol bogatstva šuma. A u izvedbi su nas inspirirali i mlinovi žličari s Rastoka. I sve to s prepoznatljivom karlovačkom Zvijezdom u središtu, koja pak simbolizira geografski položaj i pripadnost destinaciji.“ - istaknuo je Vladimir Resner, autor novog vizualnog identiteta Karlovačke županije, koji simbolizira radost, raznolikost i zaigranost. Pored turističke primjene logotip ima svoje izvedenice i za druge djelatnosti u županiji. 

 

A budući da je uz znak predstavljen i novi slogan In medias res autor pojašnjava kako novi slogan ne predstavlja samo tehničku informaciju o geografskom položaju Županije, nego sa sobom nosi i emocionalnu vrijednost – poruku, koja kaže da se u toj županiji bave bitnim stvarima, da su brzi i učinkoviti, te poručuju turistima kako su u centru zbivanja, u srcu Hrvatske! Slogan je izabran kao najatraktivniji između nekoliko ponuđenih, temeljem provedenog istraživanja među ciljnim skupinama. 

"S našom županijom je uvijek lijepo: mi smo u središtu svih gibanja, sve jesmo, a sve nam i izmiče tako da je ovo bio veliki izazov ispred Millenium promocije, ali ja sam uvjeren da je dobar posao odrađen. Brend je bio kako pokazati vlastitu osobnost, a ona se krije negdje u najzelenijoj županiji, u jedinstvenim ljepotama naših rijeka i otvorenosti naših ljudi, sve to zajedno kroz ovaj proces treba i potvrditi i proširiti ljepote naše županije. In medias res zvuči prepotentno, ali to nije dio nas kao ljudi, nego naprosto pozicija koje nismo svjesni. Recite mi jedno mjesto na svijetu gdje su čovjek i priroda jedno kao što su Rastoke: ljudi tamo rade, žive, u prirodnoj ljepoti, prije od mlinova, danas, između ostalog, od turizma. Zašto se ne bismo time i pohvalili? A i jednostavno je i ne treba prevoditi" izjavio je župan Damir Jelić.

 

Osim tima stručnjaka, u definiranju brenda Karlovačke županije sudjelovali su i predstavnici svih segmenata Županije, odnosno gradova, općina i turističkih zajednica s tog područja. Predstavljanju su nazočili zamjenice župana, županijski pročelnici, direktora županijskih tvrtki i ustanova, vijećnici Županijske skupštine, gradonačelnici i načelnici općina, predstavnici turističkih zajednica, predstavnici obrtnika i gospodarstvenika kao i predstavnici Veleučilišta u Karlovcu.

1 dsc 0006 copy

Župan Damir Jelić

1 dsc 0030 001

prof. dr. sc. Božo Skoko - predstavnik Millenium promocije

1 dsc 0033

Autor novog vizualnog identiteta Karlovačke županije, g. Vladimir Resner

1 dsc 0021 001

Copyright by Kazup.hr (2009) - Sva prava pridržana - Email: info@kazup.hr - Tel./Fax: +385 47 666 111 - Dizajn i izrada: Infostudio.hr - Održava: Triton IT