Vijesti     -     Kontakti

Obavijesti

 

Javni poziv za dodjelu potpora za samozapošljavanje za djelatnost primarne poljoprivredne proizvodnje u 2021. godini

Javni poziv za dodjelu potpora za samozapošljavanje za djelatnost primarne poljoprivredne proizvodnje u 2021. godini

Objavljen:

RH Ministarstvo hrvatskih branitelja

Poziv je otvoren od 11. ožujka do 9. travnja 2021. godine

Predmet poziva:

Ovaj javni poziv objavljuje se na temelju Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji za razdoblje od 2021. do 2023. godine (NN 20/21, dalje: Program) u cilju otvaranja novih radnih mjesta za osobe iz ciljne skupine Programa kroz davanje novčane potpore u svrhu samozapošljavanja pokretanjem poljoprivrednog gospodarstva (dalje: potpora) te bavljenja primarnom poljoprivrednom proizvodnjom.

Prihvatljivi korisnici:

Za potporu po ovom pozivu mogu kandidirati:

  • Prihvatljivi podnositelji zahtjeva su nezaposleni hrvatski branitelji iz Domovinskog rata, nezaposlena djeca smrtno stradalih ili nestalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, nezaposlena djeca dragovoljaca iz Domovinskog rata i nezaposlena djeca hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata s trajno utvrđenim statusom.
  • Prilikom podnošenja zahtjeva za dodjelu potpore, podnositelj zahtjeva mora imati status nezaposlene osobe i biti prijavljen u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Iznos potpore:

Potpora iznosi do najviše 80.000,00 kuna. Potpora je jednokratna i nepovratna ukoliko se namjenski utroši u skladu s poslovnim planom.

Sažetak poziva:

Ovaj javni poziv objavljuje se s ciljem otvaranja novih radnih mjesta, kroz davanje novčane potpore u svrhu samozapošljavanja pokretanjem poljoprivrednog gospodarstva te bavljenja primarnom poljoprivrednom proizvodnjom.

Djelatnost mora biti registrirana kao jedan od sljedećih organizacijskih oblika: samoopskrbno poljoprivredno gospodarstvo, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, obrt registriran za obavljanje poljoprivredne djelatnosti ili trgovačko društvo registrirano za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, pri čemu djelatnost obvezno mora biti upisana u Upisnik poljoprivrednika odnosno u Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Ostali organizacijski oblici po ovom Pozivu nisu prihvatljivi za financiranje.

Rok za predaju dokumentacije:

Rok za podnošenje zahtjeva je do 9. travnja 2021. godine. Svi zahtjevi bit će riješeni najkasnije do kraja 2021. godine.

Zahtjevi se podnose na adresu: Ministarstvo hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb, isključivo putem pošte ili osobno, u zatvorenoj omotnici s naznakom „Javni poziv za dodjelu potpore za samozapošljavanje za djelatnost primarne poljoprivredne proizvodnje u 2021. godini“.

Link:

https://branitelji.gov.hr/vijesti/javni-poziv-za-dodjelu-potpora-za-samozaposljavanje-za-djelatnost-primarne-poljoprivredne-proizvodnje-u-2021-godini-3842/3842

Poziv na 4. Modul webinara: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

Započinju prijave na 4. Modul webinara pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)

  1. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)

Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa. Sudionici će dobiti informacije kako analizirati dionike (definirati ciljanu skupinu i krajnje korisnike te projektne partnere) te analizirati problem koji će se pokušati riješiti kroz projektnu ideju. Također, će dobiti informacije kako analizirati ciljeve, kako analizirati i odabrati najbolju provedbenu strategiju te kako koristiti intervencijsku logiku.

Polaznici će se detaljnije upoznati s Uputama za prijavitelje i dijelovima Uputa na koje je potrebno obratiti posebnu pozornost. Kroz temu „Izrada projektne prijave“ polaznici će se upoznati s ključnim pitanjima na koje je potrebno odgovoriti u prijavnom obrascu te na koji način koncipirati svoje odgovore i kvalitetno objasniti projektnu ideju. Isto tako, polaznici će biti upoznati s načinom izrade projektnog proračuna te će im se pojasniti na što posebno treba obratiti pozornost prilikom izrade proračuna.

Polaznici će dobiti uvid kako raditi u MIS sustavu i sustavu eFondovi (koji se koriste za prijavu projektnih prijedloga) te će dobiti korisne savjete za popunjavanje podataka u navedene sustave.

RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:

Red. br

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

1.

23.03.2021.

12:30 – 13:30h

Uvod u upravljanje projektnim ciklusom

dr. sc. Vilko Klasan

2.

25.03.2021.

12:30 – 13:30h

Faza analize i planiranja

Antonija Perač Fištrović

3.

30.03.2021.

12:30 – 13:30h

Upoznavanje s uputama za prijavitelje

Krunoslav Kralj

4.

13.04.2021.

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave I dio.

(opisni dio projekta)

Monika Cegur

5.

15.04.2021.

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave II. dio

(procjena troškova i izrada proračuna projekta)

Zoran Lukšić

6.

20.04.2021.

12:30 – 13:30h

Rad u sustavu MIS i eFondovi

(prijava projekta)

Zoran Lukšić,

Monika Cegur

7.

22.04.2021.

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 4. Modul

svi predavači

Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.

Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 22.03.2021. u 12:00h.

Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.

Obrazac za prijavu polaznika na webinar

  1. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

(priprema projektnih ideja)

Ime i prezime

 

Institucija

 

Radno mjesto

 

E-mail adresa

 

Kontakt broj

 

Prijavljujem se na sljedeće teme 4. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

(priprema projektnih ideja)

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

Prijavljujem se

(DA ili NE)

23.03.2021

12:30 – 13:30h

Uvod u upravljanje projektnim ciklusom

Vilko Klasan

 

25.03.2021

12:30 – 13:30h

Faza analize i planiranja

Antonija Perač Fištrović

 

30.03.2021

12:30 – 13:30h

Upoznavanje s uputama za prijavitelje

Krunoslav Kralj

 

13.04.2021

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave I dio.

(opisni dio projekta)

Monika Cegur

 

15.04.2021

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave II. dio

(procjena troškova i izrada proračuna projekta)

Zoran Lukšić

 

20.04.2021

12:30 – 13:30h

Rad u sustavu MIS i eFondovi

(prijava projekta)

Zoran Lukšić,

Monika Cegur

 

22.04.2021

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 4. Modul

svi predavači

 

Datum:

Mjesto:

Napomena (ukoliko ima):

POZIV na sudjelovanje u Akademiji „Aktivni(h) u zajednici“

Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva treću godinu za redom kreće sa provedbom programa vezanog uz razvoj lokalnih zajednica. Akademija aktivni(h) u zajednici osmišljena je na način da educira ljude kako bi kroz stečena znanja i vještine, posebno osobne i društvene vještine, u svojoj lokalnoj zajednici pokrenuli promjene. Najveća vrijednost ovog programa je umrežavanje i motiviranje sudionika, što nam je u ovo teško vrijeme najviše potrebno. Kroz ovaj program, sudionici će osmisliti i provesti različite društvene sadržaje i društvene programe koji trebaju doprinijeti boljem životu njihove lokalne zajednice. U kontekstu razvoja lokalnih zajednica u ovom programu misli se na uključivanje i umrežavanje različitih dionika, predstavnika formalnih i neformalnih grupa građana, udruga, institucija, ustanova, jedinica lokalne i regionalne samouprave kroz kreiranje i provedbu društvenog programa, društvenog sadržaja. Tražimo ljude koji svjesno žive svoje mjesto, svoju društvenu i prirodnu okolinu, vrednuju život u svojoj zajednici, ljude koji jesu ili žele postati pokretači u svojim zajednicama, ljude koji žele doprinijeti društvenim promjenama pokrećući društvene programe i projekte. Godine nisu važne, spol nije važan, zaposlenje nije važno, boja kože nije važna, vjeroispovijest nije važna, politička uvjerenja nisu važna. Važno je da želite doprinijeti razvoju mjesta u kojem živite, a vaše mjesto treba biti na području: Istarske, Primorsko goranske, Karlovačke, Sisačko-moslavačke ili Krapinsko-zagorske županije. Ukupno tražimo 15 osoba za sudjelovanje u ovom posebnom programu, no moguće je sudjelovanje 1 osobe iz pojedine općine ili grada, ukupno 3 osobe iz Istarske, Primorsko-goranske, Karlovačke, Sisačko-moslavačke i Krapinsko-zagorske županije. Prvi dio Akademije održati će se od 16. do 18. travnja 2021. u Puli nakon čega će se program nastaviti kroz individualno mentorstvo prilagođeno provedbi konkretnih društvenih programa u pojedinim lokalnim zajednicama. Svim sudionicima pokriveni su troškovi puta i boravka na edukaciji u Puli. Program edukacije podijeljen je u nekoliko tematskih područja, a pokrivati će edukacije i radionice na temu osobnog i poslovnog razvoja. U provedbi programa uz stručnjake iz Zaklade, sudjelovati će i vanjski suradnici. Po završetku programa (edukativnog i provedbenog), svi sudionici koji su uspješno završili program dobiti će potvrdu o sudjelovanju. Prijavnica je dostupna na: OVDJE , napišite nam zašto ste zainteresirani za sudjelovanje u ovom programu. Rok za prijavu je 10. travnja 2021. godine. Sve dodatne informacije i pojašnjenja možete dobiti upitom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili pozivom na broj 052/212-938. Detaljnije o samom programu pročitajte na web stranici Zaklade (www.civilnodrustvo-istra.hr). Akademija aktivni(h) u zajednici provodi se u sklopu programa „Aktivni u zajednici“ u okviru programske suradnje i uz financijsku podršku Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, na području 5 županija: Istarska, Primorsko-goranska, Karlovačka, Sisačko-moslavačka i Krapinsko-zagorska.

Volim svoju županiju: Novi vizualni identitet za novi krug foto natječaja

volim vertikalniVolim svoju županiju: Novi vizualni identitet za novi krug foto natječaja

Vizual je rezultat opsežnog istraživanja o svakoj pojedinoj županiji, razgovora s kustosima, povjesničarima, novinarima, prijateljima i mnogim drugima koji su na neki način sudjelovali u ovom projektu.

Foto natječaj „Volim svoju županiju“ u organizaciji Hrvatske zajednice županija bit će ponovno otvoren od 15. ožujka. U dva tjedna, koliko će trajati, profesionalni i amaterski fotografi moći će poslati svoje radove koji će u konačnici ući u postav izložbe „Volim svoju županiju 2021.“ Radovi se predaju putem aplikacije na internetskoj stranici volimzup.hr

Volim svoju županiju nastao je iz želje da se promoviraju ljepote svih kutaka Hrvatske, a fotografi mogu sudjelovati s najviše tri fotografije. Najbolje fotografije biraju se u dvije kategorije – one prema ocjeni stručnog žirija i one u kojoj fotografija prikupi najviše glasova putem društvenih mreža.

Predsjednica stručnog žirija je i ove godine profesionalna fotografkinja Mare Milin, koja je dio projekta petu godinu zaredom. Milin ističe da joj se ponekad zavrti u glavi od količine prijavljenih fotografija, ali puno više voli kada joj se „vrti u glavi i malo zalupa srce od kvalitete“.

Foto natječaj je ove godine dobio i svoje novo vizualno ruho, za koje je zaslužan dizajner Ivan Dilberović. Vizualni identitet zamišljen je kao prezentacija svake županije jednim tipografskim znakom i jednim motivom koji tu županiju čini prepoznatljivom.

Kako sam naziv "Volim svoju županiju" ima 18 znakova, a imamo 20 županija i Grad Zagreb, separatori među riječima su također iskorišteni u tu svrhu. Tako su Grad Zagreb i Zagrebačka županija simbiozom postali jedan separator, a Vukovarsko-srijemska - drugi.

Nevjerojatna heterogenost svake županije slikovito je prikazana kroz manje ili više prepoznatljive elemente pa imamo primjerice; buru za Ličko-senjsku županiju, specifični uzorak sa šibenske kape za Šibensko-kninsku, zlatovez za Osječko-baranjsku, glagoljicu za Primorsko-goransku županiju, sinjsku alku za Splitsko-dalmatinsku...

„Vizual je rezultat opsežnog istraživanja o svakoj pojedinoj županiji, razgovora s kustosima, povjesničarima, novinarima, prijateljima i mnogim drugima koji su na neki način sudjelovali u ovom projektu“, ističe Dilberović.

Fotoaparate u ruke jer od 15. ožujka možete prijaviti svoje fotografije i osvojiti, između ostalog, GoPro Hero 8 Black.

Croatia Rally će se voziti od 22. do 25. travnja

Nakon završenog Arctic Rallyja u Finskoj, u kalendaru Svjetskog prvenstva u reliju (WRC) slijedi Croatia Rally koji će se voziti od 22. do 25. travnja. Hrvatska će po prvi put ugostiti najbolje reli vozače današnjice i postati 34. zemlja u povijesti koja će biti domaćin WRC utrke. 

Na Croatia Rallyju se očekuje oko 80 posada, a brzinski ispiti će se voziti po lokalnim cestama na području Plešivice, Žumberka, Karlovačke i Krapinsko-zagorske županije, dok je početni brzinski ispit rezerviran za Zagreb. Hrvatska je za najbolje reli vozače treća, od ukupno 12 postaja ove godine, a 22 brzinska ispita odvijat će se na više od 300 kilometara staza. Ono što je još uvijek nepoznato je hoće li se natjecanje održati uz prisustvo gledatelja, a organizatori su u iščekivanju odgovora nadležnih institucija. 

Informacije

Adresa:
A. Vraniczanya 2, Karlovac

Telefoni:
centrala: 047/ 666-111
tajnica župana: 047/666-101
tajnica zamjenika župana: 047/666-100
tajnica zamjenika župana: 047/666-102

Radno vrijeme:
7,00 do 7,30 - 15,00 do 15,30
(klizno radno vrijeme)

Dnevni odmor: 10,30 - 11,00

E-mail: zupan@kazup.hr

Pristupačnost