Vijesti     -     Kontakti

Obavijesti

 

Proglašeni pobjednici foto-natječaja "Volim svoju županiju"

KARLOVACVilim Stojkovi Korana2

Volim svoju županiju 2021.: Prvo mjesto za ljubav iz Splitsko-dalmatinske županije

Prvi puta na prvom mjestu od provedbe natječaja imamo ljudski lik, a slika je čista emocija, ističe predsjednica stručnog žirija natječaja Mare Milin.

Poznati su rezultati foto natječaja „Volim svoju županiju“, projekta Hrvatske zajednice županija kojim se promoviraju ljepote svih hrvatskih krajeva, pa i onih za koje mnogi nisu znali da postoje.

U šestoj godini provedbe natječaja autori su prijavili gotovo 2700 fotografija u dva tjedna, što nadmašuje sve prijašnje brojke. Odlukom stručnog žirija, pobjedu je odnijela fotografija „Ljubav“ autora Lea Lendića iz Splitsko-dalmatinske županije.

„Šest godina je prošlo otkada smo pokrenuli prvi krug foto natječaja „Volim svoju županiju“. Zajedno s vama gradili smo priču koja se svake godine sve više razvijala i na tome vam neizmjerno hvala“, rekao je predsjednik Hrvatske zajednice županija i župan Šibensko-kninske županije Goran Pauk na online proglašenju najboljih fotografija održanom 11. svibnja.

Da žiri iz godine u godinu nema lak zadatak ne potvrđuju samo brojke koje kažu da je do sada na natječaj prijavljeno više od 13 000 fotografija 4500 autora, već i predsjednica stručnog žirija, naša profesionalna fotografkinja Mare Milin. „Ovogodišnji postav izložbe, koju čine po jedna fotografija iz svake županije, je najraznolikiji dosad. Imamo krajolike, tradiciju, životinje, a prije svega – ljude, što smo i željeli postići ovim projektom. Prvi puta na prvom mjestu od provedbe natječaja imamo ljudski lik, a slika je čista emocija“, ističe Milin.

Drugo mjesto dodijeljeno je Tomislavu Jugkalu iz Zagrebačke županije za fotografiju „Tri ceste“, a treće Mariji Čehko iz Sisačko-moslavačke županije za fotografiju „Igre prijestolja u Lonjskom polju“.

Osim njih, odabrane su i: „Žitna polja“, Ivana Rakić (Požeško-slavonska), „Razigrani labud“, Ivica Bilandžić (Osječko-baranjska), „Vredne roke pleteju ceker“, Alenka Novak (Međimurska), „Savsko jutro“, Ljiljana Čičić (Brodsko-posavska), „Korana“, Vilim Stojković (Karlovačka), „S druge strane ograde“, Rina Cota (Šibensko-kninska), „Jutarnja šetnja“, Ivan Selci (Virovitičko-podravska), „Kralj i vrana“, Iva Mejašić (Grad Zagreb), „Tabletić – tradicionalni slavonski mali stolnjak“, Barbara Ležaić (Vukovarsko-srijemska), „Curak“, Miro Dežulović (Primorsko-goranska), „Sharing ic caring“, Lucija Dušman (Istarska), „Ušće Neretve“, Stjepan Jozepović (Dubrovačko-neretvanska), „Munje iznad zagorske kleti“, Silvestar FIlko (Krapinsko-zagorska), „Srna u žitu“ , Boris Fabijanec (Koprivničko-križevačka), „Tulove grede“, Banka Jovančević (Zadarska), „Velebit“, Stjepan Brkljačić (Ličko-senjska) „Sunce se kupa“, Vedrana Berečki (Bjelovarsko-bilogorska), „Drava (Pejzaž)“, Fran Bijelić (Varaždinska).

Sve fotografije nalaze se u GALERIJI.

Započinju prijave na 3. Modul webinara pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)

  1. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)

Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa. Sudionici će dobiti informacije kako analizirati dionike (definirati ciljanu skupinu i krajnje korisnike te projektne partnere) te analizirati problem koji će se pokušati riješiti kroz projektnu ideju. Također, će dobiti informacije kako analizirati ciljeve, kako analizirati i odabrati najbolju provedbenu strategiju te kako koristiti intervencijsku logiku.

Polaznici će se detaljnije upoznati s Uputama za prijavitelje i dijelovima Uputa na koje je potrebno obratiti posebnu pozornost. Kroz temu „Izrada projektne prijave“ polaznici će se upoznati s ključnim pitanjima na koje je potrebno odgovoriti u prijavnom obrascu te na koji način koncipirati svoje odgovore i kvalitetno objasniti projektnu ideju. Isto tako, polaznici će biti upoznati s načinom izrade projektnog proračuna te će im se pojasniti na što posebno treba obratiti pozornost prilikom izrade proračuna.

Polaznici će dobiti uvid kako raditi u sustavu eFondovi (koji se koriste za prijavu projektnih prijedloga) te će dobiti korisne savjete za popunjavanje podataka u navedene sustave.

RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:

Red. br

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

1.

12.05.2021.

12:30 – 13:30h

Uvod u upravljanje projektnim ciklusom

dr. sc. Vilko Klasan

2.

17.05.2021.

12:30 – 13:30h

Faza analize i planiranja

Antonija Perač Fištrović

3.

19.05.2021.

12:30 – 13:30h

Upoznavanje s uputama za prijavitelje

Krunoslav Kralj

4.

24.05.2021.

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave I dio.

(opisni dio projekta)

Monika Cegur

5.

26.05.2021.

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave II. dio

(procjena troškova i izrada proračuna projekta)

Zoran Lukšić

6.

31.05.2021.

12:30 – 13:30h

Rad u sustavu eFondovi

(prijava projekta)

Zoran Lukšić,

Monika Cegur

7.

02.06.2021.

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 4. Modul

svi predavači

S obzirom kako održavamo webinare za veći broj različitih javnopravnih tijela sa područja Karlovačke županije, ovaj ciklus webinara namijenjen je za gradska (komunalna) poduzeća i zdravstvene institucije sa područja županije.

Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.

Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 11.05.2021. u 14:00h.

Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.

Obrazac za prijavu polaznika na webinar

  1. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

(priprema projektnih ideja)

Ime i prezime

 

Institucija

 

Radno mjesto

 

E-mail adresa

 

Kontakt broj

 

Prijavljujem se na sljedeće teme 3. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

(priprema projektnih ideja)

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

Prijavljujem se

(DA ili NE)

12.05.2021

12:30 – 13:30h

Uvod u upravljanje projektnim ciklusom

Vilko Klasan

 

17.05.2021

12:30 – 13:30h

Faza analize i planiranja

Antonija Perač Fištrović

 

19.05.2021

12:30 – 13:30h

Upoznavanje s uputama za prijavitelje

Krunoslav Kralj

 

24.05.2021

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave I dio.

(opisni dio projekta)

Monika Cegur

 

26.05.2021

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave II. dio

(procjena troškova i izrada proračuna projekta)

Zoran Lukšić

 

31.05.2021

12:30 – 13:30h

Rad u sustavu eFondovi

(prijava projekta)

Zoran Lukšić,

Monika Cegur

 

02.06.2021

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 4. Modul

svi predavači

 

Datum:

Mjesto:

Napomena (ukoliko ima):

IZBORI - Ovjeravanje očitovanja o kandidaturi - 28.04.2021.

OBAVIJEST - 28.04.2021.


Županijsko izborno povjerenstvo Karlovačke županije ovjeravati će očitovanja o kandidaturi danas do 18:00 sati.

Poziv na webinar u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“

Poziv na webinar u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“

  1. Modul: Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027.

Cilj ovog modula je upoznati sudionike s osnovama strateškog planiranja i da sudionici dobe više informacija o osnovnim dijelovima strateških dokumenata koje su neophodne za kvalitetnu izradu strateških dokumenata te na koji način mogu prikupiti iste. Također, sudionici će se upoznati s informacijama o tome zašto je bitna provedba, praćenje i izvještavanje o strateškim dokumentima te kako je i zašto strateško planiranje usko vezano uz pripremu projektnih prijedloga na EU natječaje. Sudionici će dobiti i korisne savjete kako se kroz strateško planiranje što bolje pripremiti za financijsku perspektivu 2021. – 2027.

Drugi Modul pod nazivom „Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027.“ sastoji se od 2 teme.

Raspored održavanja webinara:

Red. br

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

1.

03.05.2021.

12:30 – 13:30h

Sastavni dijelovi strateškog dokumenta

Martina Dvoržak

2.

05.05.2021.

12:30 – 13:30h

Provedba strateških dokumenata (praćenje i izvještavanje)

Ksenija Silaj

3.

10.05.2021.

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 3. Modul

svi predavači

 

S obzirom kako održavamo webinare za veći broj različitih javnopravnih tijela sa područja Karlovačke županije, ovaj ciklus webinara namijenjen je za gradska (komunalna) poduzeća i zdravstvene institucije sa područja županije.

Za potrebe održavanja webinar-a koristit će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju, već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“, odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara svoje računalo mrežno povežu s internetom, s obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.

Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 30.04.2021. u 12:00h.

Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.

Obrazac za prijavu polaznika na webinar

  1. Modul: Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027.

Ime i prezime

 

Institucija

 

Radno mjesto

 

E-mail adresa

 

Kontakt broj

 

Prijavljujem se na sljedeće teme 2. Modula: Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027. :

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Prijavljujem se

(molimo upisati     

DA ili NE)

03.05.2021.

12:30 – 13:30h

Sastavni dijelovi strateškog dokumenta

 

05.05.2021.

12:30 – 13:30h

Provedba i praćenje strateških dokumenata

 

10.05.2021.

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 2. Modul

 

Datum:

Mjesto:

 

Napomena (ukoliko ima):

            

                                                                                                                                

Objavljen Poziv na dostavu projektnih prijedloga “Jačanje konkurentnosti poduzeća ulaganjima u digitalnu i zelenu tranziciju”

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Jačanje konkurentnosti poduzeća ulaganjima u digitalnu i zelenu tranziciju“.

Ovim će se Pozivom podržati ulaganja malih i srednjih poduzeća u zelene i/ili digitalne tehnologije i tako ojačati konkurentnost i potaknuti rast MSP-ova kako bi povećali njihovu sposobnost da odgovore na izazove tržišta uzrokovane krizom nastalom kao posljedica širenja koronavirusa.

Bespovratna sredstva dodjeljuju se putem OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. iz instrumenta Pomoć za oporavak za koheziju i europska područja „REACT-EU”. Poziv se provodi kao otvoreni postupak s rokom za podnošenje projektnih prijedloga od 30. travnja 2021. godine do 31. svibnja 2021. godine. Ukupna alokacija Poziva iznosi 1.140.000.000,00 HRK, minimalni iznos bespovratnih sredstava 500.000,00 kn, maksimalni iznos bespovratnih sredstava 7.500.000,00 kn. Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su: Mikro poduzetnici, Mali poduzetnici i Srednji poduzetnici.

Više o Pozivu nalazi se na poveznici: https://efondovi.mrrfeu.hr/MISCms/Pozivi/Poziv?id=22f5cbd5-fbc3-43c3-850d-99516946bece

Informacije

Adresa:
A. Vraniczanya 2, Karlovac

Telefoni:
centrala: 047/ 666-111
tajnica župana: 047/666-101
tajnica zamjenika župana: 047/666-100
tajnica zamjenika župana: 047/666-102

Radno vrijeme:
7,00 do 7,30 - 15,00 do 15,30
(klizno radno vrijeme)

Dnevni odmor: 10,30 - 11,00

E-mail: zupan@kazup.hr

Pristupačnost