Obavijest o izradi Urbanističkog plana uređenja „Pivovara“
GRAD KARLOVAC
UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO UREĐENJE
I POSLOVE PROVEDBE
DOKUMENATA PROSTORNOG UREĐENJA
KLASA: 350-02/21-04/03
URBROJ: 2133/01-5-01/21-22-27
Temeljem čl.88. Zakona o prostornom uređenju i gradnji (NN br. 153/13, 65/17, 114/18, 39/19 i 98/19), Grad Karlovac, Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja, daje
Obavijest o izradi prostornog plana
Temeljem Odluke o izradi i donošenju Urbanističkog plana uređenja „Pivovara“ (GGK br.22/21) započeta je izrada Urbanističkog plana uređenja „Pivovara“. Detaljne informacije o tijeku izrade navedenog prostornog plana mogu se dobiti u Upravnom odjelu za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja Grada Karlovca, Trg bana Josipa Jelačića 1, 47000 Karlovac, tel. 047/628 227, 047/628 114.
Obavijest o provođenju postupka stavljanja izvan snage Detaljnog plana uređenja „Pivovara“
GRAD KARLOVAC
UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO UREĐENJE
I POSLOVE PROVEDBE
DOKUMENATA PROSTORNOG UREĐENJA
KLASA: 350-02/21-05/01
URBROJ:2133/01-05-01/2-22-11
Temeljem čl.88. Zakona o prostornom uređenju i gradnji (NN br. 153/13, 65/17, 114/18, 39/19 i 98/19), Grad Karlovac, Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja, daje
Obavijest o provođenju postupka stavljanja izvan snage Detaljnog plana uređenja „Pivovara“
Temeljem Odluke o provođenju postupka stavljanja izvan snage Detaljnog plana uređenja „Pivovara“ (GGK br.22/21) započeo je postupak stavljanja izvan snage navedenog plana. Detaljne informacije o tijeku postupka mogu se dobiti u Upravnom odjelu za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja Grada Karlovca, Trg bana Josipa Jelačića 1, 47000 Karlovac, tel. 047/628 227, 047/628 114.
IV. Izmjene i dopune Generalnog urbanističkog plana grada Karlovca
GRAD KARLOVAC
UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO UREĐENJE
I POSLOVE PROVEDBE
DOKUMENATA PROSTORNOG UREĐENJA
KLASA: 350-02/20-03/01
URBROJ: 2133/01-06-01/01-21-15
Temeljem čl.88. Zakona o prostornom uređenju i gradnji (NN br. 153/13, 65/17, 114/18, 39/19 i 98/19), Grad Karlovac, Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja, daje
Obavijest o izradi prostornog plana
Temeljem Odluke o izradi (GGK br.8/21) započeta je izrada IV. Izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana grada Karlovca. Detaljne informacije o tijeku izrade navedenog prostornog plana mogu se dobiti u Upravnom odjelu za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja Grada Karlovca, Banjavčićeva 9, 47000 Karlovac, tel. 047/628 227, 047/628 114.
Otvorene prijave za program "Pokreni nešto svoje"
Obavijest - OTVORENE SU PRIJAVE ZA POTPORNI PODUZETNIČKI PROGRAM ACT GRUPE - "POKRENI NEŠTO SVOJE"
Program je namijen mikropoduzetnicima i poduzetnicima početnicima čije poslovanje ima pozitivan utjecaj na društvo i okoliš, i odgovara
na njihove potrebe za adekvatnom financijskom i mentorskom podrškom u svrhu započinjanja ili razvoja poslovanja (http://pokreninestosvoje.hr).
Natječaj za 6. generaciju je otvoren do 14. veljače 2022. do 12:00 sati
Više informacija možete pronaći na stranicama programa https://pokreninestosvoje.hr/gotovo-pola-milijuna-kuna-bespovratnih-potpora-za-mikropoduzetnike-pokreni-nesto-svoje/.
Započinju prijave na zadnji 4. Modul webinara o EU projektima pod nazivom „Osnove upravljanja projektnim ciklusom (provedba i izvještavanje)“
4. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (provedba i izvještavanje)
Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa vezane uz provedbu i izvještavanje projekata.
Na prvoj edukaciji u sklopu ovog 4. Modula, polaznici će dobiti odgovor na pitanje: Što nakon potpisa Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava? Koje su obveze i prava koje proizlaze iz Ugovora, gdje i na koji način su definirani rokovi izrade i slanja potrebne dokumentacije prema provedbenom i upravljačkom tijelu u provedbi projekta. Isto tako, polaznici će se upoznati s kontrolama koje provedbeno tijelo vrši u tijeku provedbe projekta, a to su terenske provjere, ex ante i ex post provjere dokumentacije o nabavi i provedenog postupka jednostavne i javne nabave.
Tema „Izvještavanje“ bit će podijeljena u dva dijela (odnosno dva webinara). Naime, u prvoj edukaciji naglasak će se staviti na narativni (opisni) dio. Obradit će se izvještavanje o provedbi projekata, s naglaskom na izvještavanje po pojedinim vrstama projektnih aktivnosti te dokazivanju provedbe projektnih aktivnosti. U drugoj edukaciji biti će obrađeno financijsko izvještavanje u provedbi projekata. Polaznici će biti upoznati s izvještavanjem po pojedinim troškovnim kategorijama projektnog proračuna te dokazivanjem projektnih troškova, koji se dokazuju popratnom dokumentacijom. Izvještavanje u provedbi bit će prezentirano na primjeru iz sustava eFondovi.
Budući da je promidžba i vidljivost neizostavni dio svake provedbe projekta, polaznici će se upoznati s načinom na koji se ista provodi. Promidžba i vidljivost uključuje mjere informiranja i komunikacije u cilju podizanja svijesti korisnika EU fondova, ali i šire. Aktivnosti informiranja i komunikacije posebice su usmjerene na krajnje korisnike projekta, opću i stručnu javnost te medije. Također, polaznici edukacije će se upoznati s osnovnim elementima vidljivosti kao što su amblem, logo, tekstualni sadržaji, promomaterijali i dr.
RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:
Red. br |
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
1. |
27.01.2022. |
12:30 – 13:30h |
Provedba projekta – prvi koraci |
Antonija Perač Fištrović |
2. |
01.02.2022. |
12:30 – 13:30h |
Izvještavanje - I. dio |
Monika Cegur |
3. |
03.02.2022. |
12:30 – 13:30h |
Izvještavanje - II. dio |
Zoran Lukšić |
4. |
08.02.2022. |
12:30 – 13:30h |
Promidžba i vidljivost |
Eva Sobotik Pavan |
5. |
10.02.2022. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 4. Modul |
Svi predavači |
S obzirom kako održavamo webinare za veći broj različitih javnopravnih tijela sa područja Karlovačke županije, ovaj ciklus webinara namijenjen je za lokalne koordinatore jedinica lokalne samouprave sa područja županije.
Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.
Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar.
Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 26.01.2022. u 12:00h.
Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.