Poziv na 4. Modul webinara: Osnove upravljanja projektnim ciklusom
Započinju prijave na 4. Modul webinara pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)
- MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)
Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa. Sudionici će dobiti informacije kako analizirati dionike (definirati ciljanu skupinu i krajnje korisnike te projektne partnere) te analizirati problem koji će se pokušati riješiti kroz projektnu ideju. Također, će dobiti informacije kako analizirati ciljeve, kako analizirati i odabrati najbolju provedbenu strategiju te kako koristiti intervencijsku logiku.
Polaznici će se detaljnije upoznati s Uputama za prijavitelje i dijelovima Uputa na koje je potrebno obratiti posebnu pozornost. Kroz temu „Izrada projektne prijave“ polaznici će se upoznati s ključnim pitanjima na koje je potrebno odgovoriti u prijavnom obrascu te na koji način koncipirati svoje odgovore i kvalitetno objasniti projektnu ideju. Isto tako, polaznici će biti upoznati s načinom izrade projektnog proračuna te će im se pojasniti na što posebno treba obratiti pozornost prilikom izrade proračuna.
Polaznici će dobiti uvid kako raditi u MIS sustavu i sustavu eFondovi (koji se koriste za prijavu projektnih prijedloga) te će dobiti korisne savjete za popunjavanje podataka u navedene sustave.
RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:
Red. br |
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
1. |
23.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Uvod u upravljanje projektnim ciklusom |
dr. sc. Vilko Klasan |
2. |
25.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Faza analize i planiranja |
Antonija Perač Fištrović |
3. |
30.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Upoznavanje s uputama za prijavitelje |
Krunoslav Kralj |
4. |
13.04.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave I dio. (opisni dio projekta) |
Monika Cegur |
5. |
15.04.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave II. dio (procjena troškova i izrada proračuna projekta) |
Zoran Lukšić |
6. |
20.04.2021. |
12:30 – 13:30h |
Rad u sustavu MIS i eFondovi (prijava projekta) |
Zoran Lukšić, Monika Cegur |
7. |
22.04.2021. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 4. Modul |
svi predavači |
Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.
Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 22.03.2021. u 12:00h.
Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.
Obrazac za prijavu polaznika na webinar
- MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom
(priprema projektnih ideja)
Ime i prezime |
|
Institucija |
|
Radno mjesto |
|
E-mail adresa |
|
Kontakt broj |
Prijavljujem se na sljedeće teme 4. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom
(priprema projektnih ideja)
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
Prijavljujem se (DA ili NE) |
23.03.2021 |
12:30 – 13:30h |
Uvod u upravljanje projektnim ciklusom |
Vilko Klasan |
|
25.03.2021 |
12:30 – 13:30h |
Faza analize i planiranja |
Antonija Perač Fištrović |
|
30.03.2021 |
12:30 – 13:30h |
Upoznavanje s uputama za prijavitelje |
Krunoslav Kralj |
|
13.04.2021 |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave I dio. (opisni dio projekta) |
Monika Cegur |
|
15.04.2021 |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave II. dio (procjena troškova i izrada proračuna projekta) |
Zoran Lukšić |
|
20.04.2021 |
12:30 – 13:30h |
Rad u sustavu MIS i eFondovi (prijava projekta) |
Zoran Lukšić, Monika Cegur |
|
22.04.2021 |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 4. Modul |
svi predavači |
Datum: |
Mjesto: |
Napomena (ukoliko ima): |
Poziv na webinar u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“
Poziv na webinar u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“
- Modul: Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027.
Cilj ovog modula je upoznati sudionike s osnovama strateškog planiranja (vrstama strateških dokumenata, hijerarhijskom strukturom i zakonskom regulativom). Sudionici će dobiti više informacija o osnovnim dijelovima strateških dokumenata koje su neophodne za kvalitetnu izradu strateških dokumenata te na koji način mogu prikupiti iste. Također, sudionici će se upoznati s informacijama o tome zašto je bitna provedba, praćenje i izvještavanje o strateškim dokumentima te kako je i zašto strateško planiranje usko vezano uz pripremu projektnih prijedloga na EU natječaje. Sudionici će dobiti i korisne savjete kako se kroz strateško planiranje što bolje pripremiti za financijsku perspektivu 2021. – 2027.
Treći Modul pod nazivom „Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027.“ sastoji se od 4 teme.
Raspored održavanja webinara:
Red. br |
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
1. |
04.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Osnove strateškog planiranja (vrste dokumenata, hijerarhijska struktura, zakonska osnova) |
dr.sc. Vilko Klasan |
2. |
09.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Sastavni dijelovi strateškog dokumenta 1. dio |
Martina Dvoržak |
3. |
11.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Sastavni dijelovi strateškog dokumenta 2. dio |
Martina Dvoržak |
4. |
16.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Provedba strateških dokumenata (praćenje i izvještavanje) |
Ksenija Silaj |
5. |
18.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 3. Modul |
Vilko Klasan Martina Dvoržak Ksenija Silaj |
Za potrebe održavanja webinar-a koristit će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju, već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“, odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara svoje računalo mrežno povežu s internetom, s obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.
Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 03.03.2021. u 12:00h.
Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.
Obrazac za prijavu polaznika na webinar
- Modul: Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027.
Ime i prezime |
|
Institucija |
|
Radno mjesto |
|
E-mail adresa |
|
Kontakt broj |
Prijavljujem se na sljedeće teme 3. Modula: Strateško planiranje – osnova za EU projekte 2021.-2027. :
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Prijavljujem se (molimo upisati DA ili NE) |
04.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Osnove strateškog planiranja (vrste dokumenata, hijerarhijska struktura, zakonska osnova) |
|
09.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Sastavni dijelovi strateškog dokumenta - 1. dio |
|
11.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Sastavni dijelovi strateškog dokumenta – 2. dio |
|
16.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Provedba strateških dokumenata (praćenje i izvještavanje) |
|
18.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 3. Modul |
Započinju prijave na zadnji 5. Modul webinara o EU projektima pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (provedba i izvještavanje)
Započinju prijave na zadnji 5. Modul webinara o EU projektima pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (provedba i izvještavanje)
- MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (provedba i izvještavanje)
Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa vezane uz provedbu i izvještavanje projekata.
Na prvoj edukaciji u sklopu ovog 5. Modula, polaznici će dobiti odgovor na pitanje: Što nakon potpisa Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava? Koje su obveze i prava koje proizlaze iz Ugovora, gdje i na koji način su definirani rokovi izrade i slanja potrebne dokumentacije prema provedbenom i upravljačkom tijelu u provedbi projekta. Isto tako, polaznici će se upoznati s kontrolama koje provedbeno tijelo vrši u tijeku provedbe projekta, a to su terenske provjere, ex ante i ex post provjere dokumentacije o nabavi i provedenog postupka jednostavne i javne nabave.
Tema „Izvještavanje“ bit će podijeljena u dva dijela (odnosno dva webinara). Naime, u prvoj edukaciji naglasak će se staviti na narativni (opisni) dio. Obradit će se izvještavanje o provedbi projekata, s naglaskom na izvještavanje po pojedinim vrstama projektnih aktivnosti te dokazivanju provedbe projektnih aktivnosti. U drugoj edukaciji biti će obrađeno financijsko izvještavanje u provedbi projekata. Polaznici će biti upoznati s izvještavanjem po pojedinim troškovnim kategorijama projektnog proračuna te dokazivanjem projektnih troškova, koji se dokazuju popratnom dokumentacijom. Izvještavanje u provedbi bit će prezentirano na primjeru iz sustava eFondovi.
Budući da je promidžba i vidljivost neizostavni dio svake provedbe projekta, polaznici će se upoznati s načinom na koji se ista provodi. Promidžba i vidljivost uključuje mjere informiranja i komunikacije u cilju podizanja svijesti korisnika EU fondova, ali i šire. Aktivnosti informiranja i komunikacije posebice su usmjerene na krajnje korisnike projekta, opću i stručnu javnost te medije. Također, polaznici edukacije će se upoznati s osnovnim elementima vidljivosti kao što su amblem, logo, tekstualni sadržaji, promomaterijali i dr.
RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:
Red. br |
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
1. |
24.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Provedba projekta – prvi koraci |
Antonija Perač Fištrović |
2. |
26.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izvještavanje I. dio |
Monika Cegur |
3. |
03.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izvještavanje II. dio |
Zoran Lukšić |
4. |
05.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Promidžba i vidljivost |
Eva Sobotik Pavan |
5. |
10.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 5. Modul |
Svi predavači |
Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.
Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 23.02.2021. u 12:00h.
Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.
Obrazac za prijavu polaznika na webinar
- Modul: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (provedba i izvještavanje)
Ime i prezime |
|
Institucija |
|
Radno mjesto |
|
E-mail adresa |
|
Kontakt broj |
Prijavljujem se na sljedeće teme 5. Modula:
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Prijavljujem se (molimo upisati DA ili NE) |
24.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Provedba projekta – prvi koraci |
|
26.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izvještavanje I. dio |
|
03.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izvještavanje II. dio |
|
05.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Promidžba i vidljivost |
|
10.03.2021. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 5. Modul |
Datum: |
Mjesto: |
Napomena (ukoliko ima): |
Započinju prijave na 4. Modul webinara pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)
Započinju prijave na 4. Modul webinara pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)
- MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)
Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa. Sudionici će dobiti informacije kako analizirati dionike (definirati ciljanu skupinu i krajnje korisnike te projektne partnere) te analizirati problem koji će se pokušati riješiti kroz projektnu ideju. Također, će dobiti informacije kako analizirati ciljeve, kako analizirati i odabrati najbolju provedbenu strategiju te kako koristiti intervencijsku logiku.
Polaznici će se detaljnije upoznati s Uputama za prijavitelje i dijelovima Uputa na koje je potrebno obratiti posebnu pozornost. Kroz temu „Izrada projektne prijave“ polaznici će se upoznati s ključnim pitanjima na koje je potrebno odgovoriti u prijavnom obrascu te na koji način koncipirati svoje odgovore i kvalitetno objasniti projektnu ideju. Isto tako, polaznici će biti upoznati s načinom izrade projektnog proračuna te će im se pojasniti na što posebno treba obratiti pozornost prilikom izrade proračuna.
Polaznici će dobiti uvid kako raditi u MIS sustavu i sustavu eFondovi (koji se koriste za prijavu projektnih prijedloga) te će dobiti korisne savjete za popunjavanje podataka u navedene sustave.
RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:
Red. br |
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
1. |
27.01.2021. |
12:30 – 13:30h |
Uvod u upravljanje projektnim ciklusom |
dr. sc. Vilko Klasan |
2. |
29.01.2021. |
12:30 – 13:30h |
Faza analize i planiranja |
Antonija Perač Fištrović |
3. |
03.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Upoznavanje s uputama za prijavitelje |
Krunoslav Kralj |
4. |
05.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave I dio. (opisni dio projekta) |
Monika Cegur |
5. |
10.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave II. dio (procjena troškova i izrada proračuna projekta) |
Zoran Lukšić |
6. |
12.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Rad u sustavu MIS i eFondovi (prijava projekta) |
Zoran Lukšić, Monika Cegur |
7. |
17.02.2021. |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 4. Modul |
svi predavači |
Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.
Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 26.01.2021. u 12:00h.
Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.
Obrazac za prijavu polaznika na webinar
- MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom
(priprema projektnih ideja)
Ime i prezime |
|
Institucija |
|
Radno mjesto |
|
E-mail adresa |
|
Kontakt broj |
Prijavljujem se na sljedeće teme 4. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom
(priprema projektnih ideja)
Datum |
Vrijeme |
Naziv teme |
Predavač |
Prijavljujem se (DA ili NE) |
27.01.2021 |
12:30 – 13:30h |
Uvod u upravljanje projektnim ciklusom |
Vilko Klasan |
|
29.01.2021 |
12:30 – 13:30h |
Faza analize i planiranja |
Antonija Perač Fištrović |
|
03.02.2021 |
12:30 – 13:30h |
Upoznavanje s uputama za prijavitelje |
Krunoslav Kralj |
|
05.02.2021 |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave I dio. (opisni dio projekta) |
Monika Cegur |
|
10.02.2021 |
12:30 – 13:30h |
Izrada projektne prijave II. dio (procjena troškova i izrada proračuna projekta) |
Zoran Lukšić |
|
12.02.2021 |
12:30 – 13:30h |
Rad u sustavu MIS i eFondovi (prijava projekta) |
Zoran Lukšić, Monika Cegur |
|
17.02.2021 |
12:30 – 13:30h |
Zaključak i osvrt na 4. Modul |
svi predavači |
Datum: |
Mjesto: |
Napomena (ukoliko ima): |
- Obrazac je dovoljno popuniti elektronski, nije potreban potpis.
Obavijest o izdavanju propusnica
Mole se građani Karlovačke županije za strpljenje oko upita za izdavanje propusnica, s obzirom na to da u ovom trenutku ne raspolažemo službenom Odlukom SCZRH. Županijski stožer će, po primitku iste, izvršiti svu potrebnu organizaciju oko navedenog, a pripremu čega obavlja već i sada. Obavještavamo također kako će relevantne informacije dobiti na već poznatu adresu elektroničke pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., te brojeve telefona 091 4793 103 ili 047 666 103.
Sam zahtjev za izdavanje propusnica mogu se poslati putem sustava e-građani, ili tko nema tu mogućnost na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na adresi Ambroza Vranyczanya 4. Uz zahtjev potrebno je priložiti i dokaze o razlogu napuštanja.
Imajući u vidu činjenicu da bi stupanje predviđenih mjera zabrane napuštanja prebivališta/boravišta prema drugim županija trebalo biti 22. 12. 2020. godine, uvažavajući potrebe stanovnika Karlovačke županije da se pravodobno informiraju oko navedenog, apeliramo još jednom na strpljenje, jer kao što smo naveli, u ovom trenutku nije moguće dati jasne upute za postupanje zbog nedovoljne količine relevantnih informacija.
Radno vrijeme za predaju zahjeva za izdavanje propusnica (A. Vranyczanya 4):
22.12.2020. - 07:00 - 19:00
23.12.2020. - 07:00 - 19:00
24.12.2020. - 07:00 - 12:00