PODRUČNO SAVJETOVALIŠTE POTROŠAČA DUGA RESA
Svakodnevno pružaju besplatne pravne i financijske savjete potrošačima na području 5 županija (Karlovačka županija, Sisačko-moslavačka županija, Bjelovarsko-bilogorska županija, Virovitičko-podravska županija i Požeško-slavonska županija) iz sljedećih područja:
opća prava potrošača sukladno propisima koji uređuju obvezne odnose i zaštitu prava potrošača
prava potrošača u području korištenja javnih usluga
područja pružanja usluga u turizmu
financijske usluge
Za savjet se možete javiti na:
E-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Telefon udruge 047/400-680
Jedinstveni potrošački telefon 072/414-414
Osobnim dolaskom na adresu Park dr. Franje Tuđmana 2, 47250 Duga Resa
Prijavom na Centralni informacijski sustav zaštite potrošača putem poveznice https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp
Radno vrijeme Savjetovališta je radnim danom od 07:00 do 15:00 sati
EDUCIRAN POTROŠAČ = ZAŠTIĆEN POTROŠAČ
Najvažnija potrošačka prava:
Pravo na siguran proizvod
Pravo na reklamaciju neispravnog proizvoda
Pravo na popravak, zamjenu, sniženje cijene ili povrat novca kod neispravnog proizvoda
Pravo na pisani prigovor trgovcu, koji je dužan odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora
Pravo na potpunu informaciju o proizvodu, cijeni proizvoda/usluge i uvjetima prodaje
Pravo na jednostrani raskid ugovora prilikom kupnje na internetu i kupnje sredstvima daljinske komunikacije (telefonom, na prezentacijama, izvan poslovnih prostorija) u roku od 14 dana
Pravo na alternativno rješavanje potrošačkog spora
Pravo na podnošenje prijave Tržišnoj inspekciji nakon što ste iscrpili druge mogućnosti (pisani prigovor odnosno prigovor Povjerenstvu za reklamacije potrošača)
Pravo na besplatni upis u registar „NE ZOVI“
U BORBI ZA OSTVARENJE SVOJIH PRAVA MORATE BITI INFORMIRANI, ODLUČNI, STRPLJIVI I USTRAJNI!