Pratite najnovije objave preko RSS kanala - Kazup - Prijava / Odjava


Kontaktirajte nas -> Email: info@kazup.hr - Tel. centrala: +385 47 666 111

 

Javna ustanova regionalna Razvojna agencija Karlovačke županije provodi projekt „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Tehničke pomoći za nastavak aktivnosti regionalnih koordinatora. Vrijednost projekta je 14.756.262,24 kn, od čega je 12.542.822,84 kn bespovratnih sredstava iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Projekt je započeo 01. travnja 2019. godine te završava 31. prosinca 2023. godine

Projekt je trenutačno u fazi kada započinje provedba obrazovnih aktivnosti o EU fondovima za jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe s javnim ovlastima s područja županije. Djelatnici Javne ustanove regionalne razvojne agencije Karlovačke županije pripremaju ciklus edukacija o EU fondovima, koje će i provoditi.

Navedeni ciklus radionica će obraditi teme o EU fondovima, financijskim potporama i bespovratnim sredstvima, Praćenje javnih poziva i natječaja, Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih prijedloga), Horizontalna načela u pripremi i provedbi EU projekata, Osnove Upravljanje projektnim ciklusom (provedba projekta i izvještavanje), Postupci nabave u provedbi EU projekta, Promidžba i vidljivost u EU projektima, Rad u sustavu e-Fondovi i MIS, Simulacija provedbe EU projekata (sažetak provedbe), u svrhu pripreme javnopravnih tijela s područja Karlovačke županije za novu financijsku perspektivu 2021. – 2027. i bolju apsorpciju EU sredstava.

Prvi modul pod nazivom „EU fondovi, financijske potpore i bespovratna sredstva“ sastoji je od 5 tema a cilj ovog modula je da sudionici edukacije usvoje znanja o strukturi EU fondova te o operativnim programima koji su trenutačno na raspolaganju u Republici Hrvatskoj. Ukratko će se prezentirati svaki fond i program te mogućnosti financiranja, značenje financijskih potpora i bespovratnih sredstava te na koji način osigurati sufinanciranje. Sudionici će dobiti i više informacija o pozitivnim stranama uključivanja u provedbu EU projekata, a također će biti upoznati i sa potencijalnim rizicima i izazovima.

Obzirom na trenutačnu situaciju i poštivanja mjera distance, predviđeno je on-line održavanje edukacija.

Točni termini edukacija biti će objavljeni na mrežnim stranicama Javne ustanove regionalne Razvojne agencije Karlovačke županije (www.ra-kazup.hr), a javnopravna tijela biti će obavještena i putem elektroničke pošte.

Edukacije su besplatne za sve sudionike.

 

U prostoru Knjižnice za mlade jutros su predstavnici Kinokluba Karlovac održali predstavljanje programa FilmEk, punog naziva "Filmski eko kamp za doprinos razvoju publike povedanjem pristupa novim sadržajima djeci i mladima na rijetko naseljenim područjima i područjima od posebne državne skrbi Karlovačke županije." "Osim u Karlovcu, ved godinama je Kinoklub aktivan sa provođenjem različitih programa diljem Županije, a posebno su uspješni programi koje smo proveli u Vojnidu. Na tragu toga, došli smo na ideju da započnemo filmsko-edukativni program i u Plaškom. Uz partnere Općinu Plaški i Izviđački odred "Spider" Duga Resa, osmislili smo kamp koji de provedbom spojiti dvije komponente – razvoj publike kroz učenje o filmskoj kulturi i društvenu komponentu kroz osvještavanje o važnosti očuvanja prirodnih bogatstava koja nas okružuju. Realizacija programa trajat de do kraja ove kalendarske godine", izjavio je voditelj projekta Hrvoje Žibrat. "Uz navedeni praktični program tijekom kojega de kroz radionice djeca uz mentorstvo filmskih profesionalaca učiti o filmu i uostalom i snimiti vlastiti filmski uradak u Plaškom, organizirat demo tamo i besplatne filmske projekcije. Prije samog kampa, u lipnju demo u Karlovcu organizirati javnu tribinu na temu važnosti filmske umjetnosti, kroz metode razvoja publike, sinergiju obrazovanja i umjetnosti te generalno kulture kao metode rada sa ranjivim skupinama. Posebno valja istaknuti činjenicu da je od strane Ministarstva kulture ovaj program prepoznat kao 1 od samo njih 10 sa područja cijele Hrvatske u polju filmske umjetnosti koji su ostvarili financijsku podršku.", izjavila je voditeljica Kinokluba Karlovac Ksenija Sankovid. Očekivani rezultati projekta su:
 Povedana vidljivost i doprinos promišljanju o važnosti filmske umjetnosti i metodama razvoja publike.
 Polaznici edukativnih radionica u filmskom eko kampu stekli su osnovna znanja o filmu i filmskoj umjetnosti te de se kroz učenje o procesu stvaranja doprinijeti razvoju njihovog kritičkog promišljanja o temi.
 Sudionici uključeni u projekt stekli su iskustvo o metodama i tehnologijama izrade filma, što de biti temelj u daljnjem bavljenju filmom ili istraživanju filmske umjetnosti te de naučiti osnove ponašanja u prirodi i odnosa prema istoj (edukacijski element).
 Provedbom svih projektnih aktivnosti stvorena je baza mladih volontera koji de svoja znanja prenositi vršnjacima te organizirati nove radionice i edukacije-doprinos održivosti projekta.

 

filmek 1

 

filmek 2

 

 

KLASA: 020-01/20-01/273

URBROJ: 2133/1-08/03-20-1

Karlovac, 15. svibnja 2020. godine

 

Na temelju Odluke o dodjeli novčane potpore obiteljima s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 (Glasnik Karlovačke županije br. 23/20), donesene na sjednici Županijske skupštine Karlovačke županije, održane 24. travnja 2020. godine, objavljuje se

 

JAVNI POZIV

 

Obzirom na izvanredne okolnosti vezane uz epidemiju virusa COVID-19, obavještavamo građane Karlovačke županije na mogućnost podnošenja zahtjeva za dodjelu novčane potpore za obitelji s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 odnosno smanjeni su im prihodi nakon 19. ožujka 2020. godine pa nadalje.

 

 

Naime, cilj je omogućiti dodjelu novčane potpore egzistencijalno ugroženim obiteljima, čiji su članovi od 19. ožujka 2020. godine pa nadalje, ostali bez radnih mjesta, smanjeni su im prihodi ili čiji su poslodavci korisnici mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi.

 

 

 

Zahtjev za novčane potpore za obitelji s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 odnosno smanjeni su im prihodi nakon 19. ožujka 2020. godine pa nadalje, podnosi se Karlovačkoj županiji, Upravnom odjelu za hrvatske branitelje i zdravstvo, do 25. dana u tekućem mjesecu za prethodni mjesec (prvi zahtjevi se podnose do 25. lipnja 2020. godine za isplatu novčanih potpora za mjesec svibanj 2020. godine, i tako nadalje za naredne mjesece).

 

 

Odluka o dodjeli novčane potpore obiteljima s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 nalazi se na linku, a obrazac zahtjeva s izjavom i popisom dokumentacije koju treba priložiti može se preuzeti na linku

 

 

Grad Duga Resa partner je na provedbi projekta DelFin CE 1374 – „Razvoj financijskih ekosustava za promociju društvenog poduzetništva u ruralnim regijama“ u okviru programa Interreg Središnja Europa 2014.-2020., sufinanciran sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Svrha projekta je predstaviti i promovirati model društvenog poduzetništva u ruralnim područjima s ciljem unaprjeđenja ekonomske situacije te uvođenja društvenih inovacija. Više o projektu možete saznati na poveznici DelFin.

U sklopu projekta pokreće se devetomjesečni pilot program potpore za društvene poduzetnike i njihove poslovne ideje i projekte s pozitivnim društvenim i/ili okolišniim utjecajem te pozivamo zainteresirane društvene poduzetnike s područja Karlovačke županije, koji imaju poduzetničku ideju, žele je razvijati i potrebna im je podrška, da se uključe u program i ojačaju svoje kapacitete.

Slijedom navedenog raspisuje se Javni poziv za prijavu u program inkubacije za društvene poduzetnike sa područja Karlovačke županije, namijenjen postojećim društvenim poduzećima, onima koji žele u svoje poslovanje uključiti mjere društvenog poduzetništva kao i svima koji imaju poduzetničku incijativu, a nemaju registriran pravni oblik.

 

Javni poziv

 

Napominjemo da je rok za prijavu 5. lipnja 2020. Program je besplatan za sve sudionike.

 

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati:

Ana Dropulić

091 308 7805

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

UPUTE SLUŽBENICIMA I NAMJEŠTENICIMA

 

Zbog pojave bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV, u sjedištu Karlovačke županije, kao i u svim izdvojenim mjestima rada Karlovačke županije te matičnim uredima, ograničava se neposredni rad sa strankama Upravnih tijela Karlovačke županije.

Komunikacija Upravnih tijela Karlovačke županije sa strankama obavljat će se u pravilu putem elektroničke pošte, telefonskim putem te ukoliko je nužno putem pošte.

U iznimnim slučajevima kad navedene opcije komunikacije nisu moguće, službenici će neposredno komunicirati sa strankama poštujući najviše sigurnosne i higijenske standarde propisane od Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Karlovačke županije te nadležnih institucija, uz obveznu prethodnu najavu dolaska.

Radne prostorije će se redovito dezinficirati na kraju svakog radnog tjedna. Također, radne prostorije će se redovito čistiti sukladno protokolu za borbu protiv bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 koji propisuje HZJZ.

 

Upute za rad:

  • Fizička distanca.

Broj službenika u zatvorenim prostorima potrebno je ograničiti na način da se između službenika može održavati fizička udaljenost od 2 metra.

  • Maske za lice.

U prostorima gdje boravi više ljudi preporučuje se nositi maske za lice.

  • Smanjenje radnih sastanaka u kojima sudjeluje više službenika.

Preporučuje se održavati sastanke video vezom, pojačati telefonsku i email komunikaciju.

Ako postoje važni razlozi za održavanje sastanaka, boravak više ljudi u zatvorenim prostorima potrebno je maksimalno skratiti koliko je god moguće. Među sudionicima sastanka potrebno je osigurati razmak od 1 do 2 metra.

Između sastanaka potrebno je napraviti dovoljno dugu stanku u kojoj se prostor može prozračiti, očistiti i dezinficirati, a površine koje se često dodiruju rukama treba redovito brisati dezinfekcijskim sredstvom.

  • Slijedivost kotakata.

Službenici i namještenici dužni su voditi računa o osobama s kojima su bili na udaljenosti manjoj od 2 metra odnosno dulje od 15 minuta („bliski kontakti“) u zadnjih 48 sati, odnosno zapamtiti o kojim osobama je riječ bude li potrebno te podatke priopćiti epidemiolozima.

  • Samoizolacija bolesnih.

Službenici i namještenici dužni su ostati kod kuće u slučajevima pojave simptoma bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2.

Svi službenici i namještenici imaju obavezu odmah obavijestiti nadležnu epidemiološku službu ako su bili u kontaktu s osobom oboljelom od bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 (vrućica i suhi kašalj) ili su se vratili iz područja u kojima je registrirana pojava bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 unutar posljednjih 14 dana, te slijediti daljnje upute te službe.

  • Standardi čišćenja osobnog radnog prostora.

Službenici i namještenici dužni su održavati svoje osobne radne prostore čistima prema protokolu za borbu protiv bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 koje propisuje HZJZ.

  • Prozračivanje, čišćenje i dezinficiranje.

Radni prostor potrebno je redovito provjetravati, čistiti i dezinficirati.

  • Higijenske mjere.

Na vidljivim mjestima istaknuti su naputci za pranje ruku, održavanje osobne higijene i provedbu preventivnih mjera prema savjetima HZJZ.

U zatvorenim prostorima je dostupno dezinfekcijsko sredstvo za ruke i jasno je istaknuta obavijest o obvezi dezinfekcije ruku.

 

image002 copy

Obavještavamo Vas da je Udruga Uzorne hrvatske seoske žene objavila Natječaj za Prijavu kandidatkinja za "21. Izbor za najuzorniju hrvatsku seosku ženu", koji se održava 17. listopada 2020. u Pitomači, Virovitičko podravska županija.
Cilj ovog projekta je promocija vrijednosti i važnosti žena na selu radi podizanja kvalitete življenja na hrvatskom selu, očuvanju obitelji i kulturne baštine, kao i obilježavanje Svjetskog dana seoske žene.
Na ovaj natječaj mogu se prijaviti žene između 25. i 65. godina starosti, hrvatska državljanka koja živi na selu, uživa ugled u svojoj sredini, ima lijepo uređeno kućanstvo i poljoprivredno gospodarstvo, proizvodi poljoprivredne proizvode i/ili rukotvorine i/ili stvara umjetnička djela.
Prijave za ovaj natječaj zaprimaju se do 30. lipnja 2020. godine poštom na adresu: Katica Jerleković, Udruga Uzorne hrvatske seoske žene , Cekovići 26, 10413 Kravarsko ili putem maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Sve dodatne informacije vezano uz natječaj možete dobiti na broj predsjednice Udruge Katice Jerleković 098/659-880
.

 

vsž2020. autor krešimir goleš

Preplavimo Internet lijepim fotografijama naših županija!

Hrvatska zajednica županija pokrenula je peti po redu foto-natječaj „Volim svoju županiju“ kako bi ljubitelje fotografije potaknula da kroz objektive svojih fotoaparata zabilježe ono najbolje od županija u kojima žive.

Pozivaju se svi kreativci da prijave svoje najbolje fotografije koje uključuju zanimljivosti - ljude, životinje, znamenitosti, skrivene detalje pojedinih županija - u kombinaciji s prirodnim ljepotama, kulturnom i prirodnom baštinom s područja svih županija u Republici Hrvatskoj.

S obzirom na preporučenu izolaciju zbog borbe protiv koronavirusa, Hrvatska zajednica županija poziva sve amaterske i profesionalne ljubitelje fotografije da se pridržavaju propisanih mjera, te umjesto izlaska vani, pregledaju postojeće fotogalerije te do 15. svibnja prijave najbolje fotografije na internetskoj adresi https://www.volimzup.hr/ kako bi u ovo teško vrijeme Internet preplavili lijepim fotografijama naših županija.

Svaki autor može poslati najviše tri fotografije, a osigurane su nagrade za najbolje u dvije kategorije - prema mišljenju stručnog žirija te za fotografiju s najvećim brojem prikupljenih lajkova unutar aplikacije Volim svoju županiju. Pravo sudjelovanja u natječaju nemaju sudionici koji su u prethodnim natječajima „Volim svoju županiju“ u razdoblju od 2016. do 2019. godine osvojili jednu od nagrada za prvo mjesto u kategorijama fotografija s najviše lajkova i dijeljenja.

Projekt „Volim svoju županiju“ započeo je 2016. godine s ciljem poticanja građana na promociju vlastite županije, a prošle je godine prijavljeno više od 3600 fotografija iz svih hrvatskih županija. Iz svake županije bira se po jedna fotografija u postav putujuće izložbe koja obilazi županije doprinoseći buđenju regionalnog identiteta.

Predsjednica ovogodišnjeg žirija ponovno je naša profesionalna fotografkinja Mare Milin, koja se prisjetila svojih početaka u foto natječaju: „Nedavno sam zastala, s telefonom u ruci, u SMS poruci je pisalo da je ovo moja četvrta godina s Hrvatskom zajednicom županija i natječajem Volim svoju županiju. Kud prije? Dakle, eto nas opet, s, nadam se, još kvalitetnijim prijavama. Količina je već odavno prešla neke pragove, dobivamo jako puno prijava, prošle godine oko 3600, zavrtjelo mi se u glavi, ali puno više volim kad mi se vrti u glavi i malo mi zalupa srce od kvalitete.“

Cijeli postav izložbe najboljih fotografija iz 2019. godine po prvi je puta doniran jednoj ustanovi - Općoj bolnici Zadar. „Činjenica da fotografije nakon izložbi završe u nekom objektu u kojem je potrebno razveseliti ljude, ili im pružiti pozitivnu distrakciju (npr u zadarskoj Općoj bolnici), dakle, ta činjenica me posebno veseli i zbog nje sve nekako ima nov i humaniji cilj. Stvoriti nešto lijepo i time veseliti druge ljude. To veliki bonus ovoj manifestaciji“, ističe Mare Milin.

 

Na sjednici Vlade RH 17. ožujka 2020. godine donesen je paket mjera za pomoć gospodarstvu kako bi se umanjila šteta koja nastaje ili će nastati uslijed epidemije bolesti COVID-19.


Ministar regionalnoga razvoja i fondova EU-a Marko Pavić najavio je i posebne mjere koje se tiču provedbe projekata financiranih iz ESI fondova, ali i mjere korištenja sredstava ESI fondova za smanjenje štetnog utjecaja epidemije na ekonomiju. Najavio je tako povećanje alokacije za financijski instrument “ESIF Mikro zajmovi” za obrtna sredstva mikro i malih poduzetnika.

Za sve korisnike bespovratnih sredstava od iznimne je važnosti mjera bezuvjetnog produljenja trajanja projekata kojima završetak provedbe pada tijekom ožujka, travnja i svibnja 2020. godine, a za 90 dana će biti odgođene i obveze povrata sredstava s rokom dospijeća u ožujku, travnju i svibnju, što se odnosi na sve projekte sufinancirane iz Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” koji su u provedbi. Također će se izvesti ubrzana isplata 75% potraživanih troškova u projektima financiranima kroz Operativni program “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” kroz zahtjev za plaćanje, a ostalih 25% bit će odobreno i isplaćeno po provedenoj kontroli ispravnosti izdataka u predmetnim nabavama radova, roba ili usluga, odnosno, nakon donošenja odluka o ne/postojanju nepravilnosti kao temelja za zadržavanje 25% iznosa. Na kraju izlaganja ministar je najavio i uspostavu novog financijskog instrumenta “COVID-19 zajmovi” za obrtna sredstva za male i srednje poduzetnike.

Slične mjere je donijelo i Ministarstvo rada i mirovinskog sustava vezano za provedbu projekata financiranih iz Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.”, a Ministarstvo poljoprivrede je također najavilo odgodu roka izvršenja ugovornih obveza korisnicima svih investicijskih mjera “Programa ruralnog razvoja 2014. – 2020.”

Popis predloženih mjera za projekte u okviru Operativnog programa konkurentnost i kohezija 201.-2020. donosimo u nastavku:

Povećanje alokacije za financijski instrument “ESIF Mikro zajmovi” za obrtna sredstva mikro i male poduzetnike (1.000-25.000 eura, poček 12 mjeseci, smanjenje kamata na 0,5% – 0,75% – 1,0% ovisno o indeksu razvijenosti) koje provodi HAMAG-BICRO. Smanjenje kamatnih stopa na investicijske kredite s 30% udjelom obrtnih sredstava “ESIF Mikro i Mali zajmovi” na 0,1 %-0,25%-0,5% ovisno o indeksu razvijenosti  koje direktno provodi HAMAG-BICRO. Povećanje maksimalne stope jamstva za “ESIF pojedinačna jamstva” za kredite za obrtna sredstva sa 65% na 80% glavnice kredita (iznos jamstva 150.000-1.000.000 eura)  koje provodi HAMAG-BICRO putem 17 financijskih institucija. Bezuvjetno produljenje trajanja projekta s rokom završetka u ožujku, travnju i svibnju 2020. godine, kao i obveze povrata sredstava s rokom dospijeća u ožujku, travnju i svibnju za 90 dana – za sve projekte sufinancirane iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija koji su u provedbi. Potvrđivanje 75% potraživanih izdataka iz Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” kroz zahtjev za plaćanje, a ostalih 25% po provedenoj kontroli ispravnosti izdataka u predmetnoj nabavi radova/roba i/ili usluga i donošenju odluke o ne/postojanju nepravilnosti kao temelja za zadržavanje 25% iznosa. Uspostava novog financijskog instrumenta “COVID-19 zajmovi” za obrtna sredstva za male i srednje poduzetnike.

Popis predloženih mjera za projekte u okviru Operativnog programa učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. su u nastavku:

Omogućavanje korisnicima EU sredstava mogućnost privremene obustave ili odgode provedbe projekata, odgodu plaćanja povrata i uvažavanje smanjenog ostvarenja planiranih indikatora na projektima uslijed objektivnih novonastalih okolnosti. Bezuvjetno produljenje trajanja projekta od tri mjeseca – za sve projekte sufinancirane iz Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali koji su u provedbi i sa rokom završetka u ožujku, travnju i svibnju 2020. godine. Potvrđivanje 75% potraživanih troškova u projektima financiranima iz Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.” kroz Zahtjev za plaćanje, a ostalih 25% po provedenoj kontroli ispravnosti izdataka u predmetnim nabavama radova, roba i usluga i donošenju odluke o ne/postojanju nepravilnosti kao temelja za zadržavanje 25% iznosa.
Nakon usvajanja svih predloženih mjera, očekujemo da će se posebne upute o postupanju u vrijeme epidemije odaslati svim korisnicima bespovratnih sredstava.

Za dodatna pojašnjenja može se kontaktirati Javna ustanova regionalna razvojna agencija Karlovačke županije.

Izvor: Vlada RH, www.vlada.gov.hr

 

Potkategorije

U četvrtak 13.03.2014. god. u organizaciji Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu, šport i informiranje održat će se sastanak vezano uz planiranje upisa u 1. razred srednjih škola na području Karlovačke županije za školsku godinu 2014/15. Sastanku će osim predstavnika Odjela nazočiti i ravnatelji srednjih škola i učeničkih domova, zamjenik župana g. Ivan Banjavčić, te predstavnici Službe za društvene djelatnosti Ureda državne uprave u Karlovačkoj županiji, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (Područnog ureda Karlovac), Hrvatske gospodarske komore (Županijske komore Karlovac) i Hrvatske obrtničke komore (Obrtničke komore Karlovac). Sastanak će se održati u sali za sastanke Karlovačke županije na adresi Vranyczanyeva 4, 2. kat.

Copyright by Kazup.hr (2009) - Sva prava pridržana - Email: info@kazup.hr - Tel./Fax: +385 47 666 111 - Dizajn i izrada: Infostudio.hr - Održava: Triton IT