Pratite najnovije objave preko RSS kanala - Kazup - Prijava / Odjava


Kontaktirajte nas -> Email: info@kazup.hr - Tel. centrala: +385 47 666 111

 

KLASA: 020-01/20-01/273

URBROJ: 2133/1-08/03-20-1

Karlovac, 15. svibnja 2020. godine

 

Na temelju Odluke o dodjeli novčane potpore obiteljima s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 (Glasnik Karlovačke županije br. 23/20), donesene na sjednici Županijske skupštine Karlovačke županije, održane 24. travnja 2020. godine, objavljuje se

 

JAVNI POZIV

 

Obzirom na izvanredne okolnosti vezane uz epidemiju virusa COVID-19, obavještavamo građane Karlovačke županije na mogućnost podnošenja zahtjeva za dodjelu novčane potpore za obitelji s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 odnosno smanjeni su im prihodi nakon 19. ožujka 2020. godine pa nadalje.

 

 

Naime, cilj je omogućiti dodjelu novčane potpore egzistencijalno ugroženim obiteljima, čiji su članovi od 19. ožujka 2020. godine pa nadalje, ostali bez radnih mjesta, smanjeni su im prihodi ili čiji su poslodavci korisnici mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi.

 

 

 

Zahtjev za novčane potpore za obitelji s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 odnosno smanjeni su im prihodi nakon 19. ožujka 2020. godine pa nadalje, podnosi se Karlovačkoj županiji, Upravnom odjelu za hrvatske branitelje i zdravstvo, do 25. dana u tekućem mjesecu za prethodni mjesec (prvi zahtjevi se podnose do 25. lipnja 2020. godine za isplatu novčanih potpora za mjesec svibanj 2020. godine, i tako nadalje za naredne mjesece).

 

 

Odluka o dodjeli novčane potpore obiteljima s djecom čiji su roditelji zaposleni kod poslodavca koji je korisnik mjera potpore za očuvanje radnih mjesta, a uslijed čega su umanjeni prihodi ili su nezaposleni zbog epidemije uzrokovane virusom COVID-19 nalazi se na linku, a obrazac zahtjeva s izjavom i popisom dokumentacije koju treba priložiti može se preuzeti na linku

 

 

UPUTE SLUŽBENICIMA I NAMJEŠTENICIMA

 

Zbog pojave bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV, u sjedištu Karlovačke županije, kao i u svim izdvojenim mjestima rada Karlovačke županije te matičnim uredima, ograničava se neposredni rad sa strankama Upravnih tijela Karlovačke županije.

Komunikacija Upravnih tijela Karlovačke županije sa strankama obavljat će se u pravilu putem elektroničke pošte, telefonskim putem te ukoliko je nužno putem pošte.

U iznimnim slučajevima kad navedene opcije komunikacije nisu moguće, službenici će neposredno komunicirati sa strankama poštujući najviše sigurnosne i higijenske standarde propisane od Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Karlovačke županije te nadležnih institucija, uz obveznu prethodnu najavu dolaska.

Radne prostorije će se redovito dezinficirati na kraju svakog radnog tjedna. Također, radne prostorije će se redovito čistiti sukladno protokolu za borbu protiv bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 koji propisuje HZJZ.

 

Upute za rad:

  • Fizička distanca.

Broj službenika u zatvorenim prostorima potrebno je ograničiti na način da se između službenika može održavati fizička udaljenost od 2 metra.

  • Maske za lice.

U prostorima gdje boravi više ljudi preporučuje se nositi maske za lice.

  • Smanjenje radnih sastanaka u kojima sudjeluje više službenika.

Preporučuje se održavati sastanke video vezom, pojačati telefonsku i email komunikaciju.

Ako postoje važni razlozi za održavanje sastanaka, boravak više ljudi u zatvorenim prostorima potrebno je maksimalno skratiti koliko je god moguće. Među sudionicima sastanka potrebno je osigurati razmak od 1 do 2 metra.

Između sastanaka potrebno je napraviti dovoljno dugu stanku u kojoj se prostor može prozračiti, očistiti i dezinficirati, a površine koje se često dodiruju rukama treba redovito brisati dezinfekcijskim sredstvom.

  • Slijedivost kotakata.

Službenici i namještenici dužni su voditi računa o osobama s kojima su bili na udaljenosti manjoj od 2 metra odnosno dulje od 15 minuta („bliski kontakti“) u zadnjih 48 sati, odnosno zapamtiti o kojim osobama je riječ bude li potrebno te podatke priopćiti epidemiolozima.

  • Samoizolacija bolesnih.

Službenici i namještenici dužni su ostati kod kuće u slučajevima pojave simptoma bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2.

Svi službenici i namještenici imaju obavezu odmah obavijestiti nadležnu epidemiološku službu ako su bili u kontaktu s osobom oboljelom od bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 (vrućica i suhi kašalj) ili su se vratili iz područja u kojima je registrirana pojava bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 unutar posljednjih 14 dana, te slijediti daljnje upute te službe.

  • Standardi čišćenja osobnog radnog prostora.

Službenici i namještenici dužni su održavati svoje osobne radne prostore čistima prema protokolu za borbu protiv bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 koje propisuje HZJZ.

  • Prozračivanje, čišćenje i dezinficiranje.

Radni prostor potrebno je redovito provjetravati, čistiti i dezinficirati.

  • Higijenske mjere.

Na vidljivim mjestima istaknuti su naputci za pranje ruku, održavanje osobne higijene i provedbu preventivnih mjera prema savjetima HZJZ.

U zatvorenim prostorima je dostupno dezinfekcijsko sredstvo za ruke i jasno je istaknuta obavijest o obvezi dezinfekcije ruku.

 

image002 copy

Obavještavamo Vas da je Udruga Uzorne hrvatske seoske žene objavila Natječaj za Prijavu kandidatkinja za "21. Izbor za najuzorniju hrvatsku seosku ženu", koji se održava 17. listopada 2020. u Pitomači, Virovitičko podravska županija.
Cilj ovog projekta je promocija vrijednosti i važnosti žena na selu radi podizanja kvalitete življenja na hrvatskom selu, očuvanju obitelji i kulturne baštine, kao i obilježavanje Svjetskog dana seoske žene.
Na ovaj natječaj mogu se prijaviti žene između 25. i 65. godina starosti, hrvatska državljanka koja živi na selu, uživa ugled u svojoj sredini, ima lijepo uređeno kućanstvo i poljoprivredno gospodarstvo, proizvodi poljoprivredne proizvode i/ili rukotvorine i/ili stvara umjetnička djela.
Prijave za ovaj natječaj zaprimaju se do 30. lipnja 2020. godine poštom na adresu: Katica Jerleković, Udruga Uzorne hrvatske seoske žene , Cekovići 26, 10413 Kravarsko ili putem maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Sve dodatne informacije vezano uz natječaj možete dobiti na broj predsjednice Udruge Katice Jerleković 098/659-880
.

 

vsž2020. autor krešimir goleš

Preplavimo Internet lijepim fotografijama naših županija!

Hrvatska zajednica županija pokrenula je peti po redu foto-natječaj „Volim svoju županiju“ kako bi ljubitelje fotografije potaknula da kroz objektive svojih fotoaparata zabilježe ono najbolje od županija u kojima žive.

Pozivaju se svi kreativci da prijave svoje najbolje fotografije koje uključuju zanimljivosti - ljude, životinje, znamenitosti, skrivene detalje pojedinih županija - u kombinaciji s prirodnim ljepotama, kulturnom i prirodnom baštinom s područja svih županija u Republici Hrvatskoj.

S obzirom na preporučenu izolaciju zbog borbe protiv koronavirusa, Hrvatska zajednica županija poziva sve amaterske i profesionalne ljubitelje fotografije da se pridržavaju propisanih mjera, te umjesto izlaska vani, pregledaju postojeće fotogalerije te do 15. svibnja prijave najbolje fotografije na internetskoj adresi https://www.volimzup.hr/ kako bi u ovo teško vrijeme Internet preplavili lijepim fotografijama naših županija.

Svaki autor može poslati najviše tri fotografije, a osigurane su nagrade za najbolje u dvije kategorije - prema mišljenju stručnog žirija te za fotografiju s najvećim brojem prikupljenih lajkova unutar aplikacije Volim svoju županiju. Pravo sudjelovanja u natječaju nemaju sudionici koji su u prethodnim natječajima „Volim svoju županiju“ u razdoblju od 2016. do 2019. godine osvojili jednu od nagrada za prvo mjesto u kategorijama fotografija s najviše lajkova i dijeljenja.

Projekt „Volim svoju županiju“ započeo je 2016. godine s ciljem poticanja građana na promociju vlastite županije, a prošle je godine prijavljeno više od 3600 fotografija iz svih hrvatskih županija. Iz svake županije bira se po jedna fotografija u postav putujuće izložbe koja obilazi županije doprinoseći buđenju regionalnog identiteta.

Predsjednica ovogodišnjeg žirija ponovno je naša profesionalna fotografkinja Mare Milin, koja se prisjetila svojih početaka u foto natječaju: „Nedavno sam zastala, s telefonom u ruci, u SMS poruci je pisalo da je ovo moja četvrta godina s Hrvatskom zajednicom županija i natječajem Volim svoju županiju. Kud prije? Dakle, eto nas opet, s, nadam se, još kvalitetnijim prijavama. Količina je već odavno prešla neke pragove, dobivamo jako puno prijava, prošle godine oko 3600, zavrtjelo mi se u glavi, ali puno više volim kad mi se vrti u glavi i malo mi zalupa srce od kvalitete.“

Cijeli postav izložbe najboljih fotografija iz 2019. godine po prvi je puta doniran jednoj ustanovi - Općoj bolnici Zadar. „Činjenica da fotografije nakon izložbi završe u nekom objektu u kojem je potrebno razveseliti ljude, ili im pružiti pozitivnu distrakciju (npr u zadarskoj Općoj bolnici), dakle, ta činjenica me posebno veseli i zbog nje sve nekako ima nov i humaniji cilj. Stvoriti nešto lijepo i time veseliti druge ljude. To veliki bonus ovoj manifestaciji“, ističe Mare Milin.

 

Na sjednici Vlade RH 17. ožujka 2020. godine donesen je paket mjera za pomoć gospodarstvu kako bi se umanjila šteta koja nastaje ili će nastati uslijed epidemije bolesti COVID-19.


Ministar regionalnoga razvoja i fondova EU-a Marko Pavić najavio je i posebne mjere koje se tiču provedbe projekata financiranih iz ESI fondova, ali i mjere korištenja sredstava ESI fondova za smanjenje štetnog utjecaja epidemije na ekonomiju. Najavio je tako povećanje alokacije za financijski instrument “ESIF Mikro zajmovi” za obrtna sredstva mikro i malih poduzetnika.

Za sve korisnike bespovratnih sredstava od iznimne je važnosti mjera bezuvjetnog produljenja trajanja projekata kojima završetak provedbe pada tijekom ožujka, travnja i svibnja 2020. godine, a za 90 dana će biti odgođene i obveze povrata sredstava s rokom dospijeća u ožujku, travnju i svibnju, što se odnosi na sve projekte sufinancirane iz Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” koji su u provedbi. Također će se izvesti ubrzana isplata 75% potraživanih troškova u projektima financiranima kroz Operativni program “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” kroz zahtjev za plaćanje, a ostalih 25% bit će odobreno i isplaćeno po provedenoj kontroli ispravnosti izdataka u predmetnim nabavama radova, roba ili usluga, odnosno, nakon donošenja odluka o ne/postojanju nepravilnosti kao temelja za zadržavanje 25% iznosa. Na kraju izlaganja ministar je najavio i uspostavu novog financijskog instrumenta “COVID-19 zajmovi” za obrtna sredstva za male i srednje poduzetnike.

Slične mjere je donijelo i Ministarstvo rada i mirovinskog sustava vezano za provedbu projekata financiranih iz Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.”, a Ministarstvo poljoprivrede je također najavilo odgodu roka izvršenja ugovornih obveza korisnicima svih investicijskih mjera “Programa ruralnog razvoja 2014. – 2020.”

Popis predloženih mjera za projekte u okviru Operativnog programa konkurentnost i kohezija 201.-2020. donosimo u nastavku:

Povećanje alokacije za financijski instrument “ESIF Mikro zajmovi” za obrtna sredstva mikro i male poduzetnike (1.000-25.000 eura, poček 12 mjeseci, smanjenje kamata na 0,5% – 0,75% – 1,0% ovisno o indeksu razvijenosti) koje provodi HAMAG-BICRO. Smanjenje kamatnih stopa na investicijske kredite s 30% udjelom obrtnih sredstava “ESIF Mikro i Mali zajmovi” na 0,1 %-0,25%-0,5% ovisno o indeksu razvijenosti  koje direktno provodi HAMAG-BICRO. Povećanje maksimalne stope jamstva za “ESIF pojedinačna jamstva” za kredite za obrtna sredstva sa 65% na 80% glavnice kredita (iznos jamstva 150.000-1.000.000 eura)  koje provodi HAMAG-BICRO putem 17 financijskih institucija. Bezuvjetno produljenje trajanja projekta s rokom završetka u ožujku, travnju i svibnju 2020. godine, kao i obveze povrata sredstava s rokom dospijeća u ožujku, travnju i svibnju za 90 dana – za sve projekte sufinancirane iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija koji su u provedbi. Potvrđivanje 75% potraživanih izdataka iz Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” kroz zahtjev za plaćanje, a ostalih 25% po provedenoj kontroli ispravnosti izdataka u predmetnoj nabavi radova/roba i/ili usluga i donošenju odluke o ne/postojanju nepravilnosti kao temelja za zadržavanje 25% iznosa. Uspostava novog financijskog instrumenta “COVID-19 zajmovi” za obrtna sredstva za male i srednje poduzetnike.

Popis predloženih mjera za projekte u okviru Operativnog programa učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. su u nastavku:

Omogućavanje korisnicima EU sredstava mogućnost privremene obustave ili odgode provedbe projekata, odgodu plaćanja povrata i uvažavanje smanjenog ostvarenja planiranih indikatora na projektima uslijed objektivnih novonastalih okolnosti. Bezuvjetno produljenje trajanja projekta od tri mjeseca – za sve projekte sufinancirane iz Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali koji su u provedbi i sa rokom završetka u ožujku, travnju i svibnju 2020. godine. Potvrđivanje 75% potraživanih troškova u projektima financiranima iz Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.” kroz Zahtjev za plaćanje, a ostalih 25% po provedenoj kontroli ispravnosti izdataka u predmetnim nabavama radova, roba i usluga i donošenju odluke o ne/postojanju nepravilnosti kao temelja za zadržavanje 25% iznosa.
Nakon usvajanja svih predloženih mjera, očekujemo da će se posebne upute o postupanju u vrijeme epidemije odaslati svim korisnicima bespovratnih sredstava.

Za dodatna pojašnjenja može se kontaktirati Javna ustanova regionalna razvojna agencija Karlovačke županije.

Izvor: Vlada RH, www.vlada.gov.hr

 

 

Hrvatska komora inženjera građevinarstva objavila je prijedlog postupanja na gradilištu tijekom krize korona virusa, te iste u nastavku objavljujemo. Nadalje, gradilišne koordinacije kojima je predviđeno okupljanje više od 5 ljudi ne smiju se održavati, a izvođač radova u suradnji s koordinatorom zaštite na radu trebao bi u najkraćem roku izraditi Plan za nagli prestanak rada i organizirano napuštanje gradilišta po nalogu nadležnih tijela (zabrana kretanja svih građana ili opća karantena). Pri tom treba sagledati sve potrebe, te sukladno pravilima struke i važećoj zakonskoj regulativi provjeriti sigurnost započetih i nedovršenih radova, posebice provjeriti sve zaštitne ograde, zatvoriti otvore na mjestima gdje postoji opasnost od pada, osigurati pojedine dijelove konstrukcije i kritičnih elemenata na gradilištima i sl. od udara vjetra, atmosferilija i dr, te, ovisno o složenosti gradilišta, organizirati čuvarsku službu.

Prijedlog postupanja na gradilištima tijekom krize Corona virusa

Cilj je Vlade Republike Hrvatske, Komora, gospodarskih subjekata u djelatnosti građevinarstva kao i svih sudionika u gradnji je da se koliko god je moguće zadrži normalna gospodarska aktivnost u našoj državi i umanje moguće štete uslijed krize izazvane epidemijom virusa Covid 19.
Međutim skrećemo pozornost da je pri tome od iznimne važnosti pridržavanje uputa koje daje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Krizni stožer Ministarstva zdravstva kao i druge nadležne institucije kako bi se prije svega zaštitilo zdravlje i sigurnost zaposlenih u djelatnosti graditeljstva.

Komora daje neke preporuke organizacijske naravi koje mogu poslužiti radi lakšeg snalaženja na gradilištima u kriznoj situaciji.

  • Na vidljivim mjestima postaviti obavijesti nadležnih institucija o potrebi pridržavanja mjera zaštite zdravlja radnika i osoblja na gradilištima, u što je uključeno i potreba pranja i dezinficiranja ruku kod svakog ulaska u zatvorene prostore gdje se odvijaju radni procesi, zadržavanja razmaka među osobama od barem 1,0 m kao i druge preporuke stožera Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Civilne zaštite i Epidemiološke službe
  • Sve sastanke u zatvorenom (gradilišni kontejneri, uredi i sl) smanjiti na minimum, odn. otkazati ih ili organizirati na otvorenom prostoru, odn., redovitu koordinaciju učesnika provoditi gdje je to moguće, putem računalnih mreža. Smanjiti što je više moguće broj sudionika na svim gradilišnim sastancima, a sastanke skratiti na minimum
  • Radnike na većim gradilištima podijeliti u više zasebnih skupina. Pokušati organizirati njihovo fizičko razdvajanje i koliko god je moguće izbjegavati kontakt među tim skupinama, a posebice:
    • Smještaj radnika organizirati na način da se razdvoje po skupinama, po mogućnosti međusobno bez kontakta (u različitim objektima)
    • Kod transporta do/od gradilišta (koristiti više odvojenih sredstava prijevoza (automobile, kombije, i sl) i ne miješati ih
    • Privremeno organizirana mjesta prehrane na gradilištima (šatori i sl) razdvojiti na zasebne, međusobno neovisne cjeline
    • Ulazak/izlazak s gradilišta odvojiti po skupinama
  • Rad inženjera i gradilišnog osoblja/uprave gradilišta u zatvorenom također organizirati na način da se, po mogućnosti, postigne što veća međusobna izolacija osoba, a po mogućnosti, razdvojiti inženjerske timove u više neovisnih skupina koji će biti fizički razdvojeni po mjestu rada
  • Sve osobe na gradilištima čija nazočnost nije nužna, izmjestiti na druge lokacije (rad od kuće, iz ureda na drugoj lokaciji)
  • Boraviti što je više moguće na otvorenom prostoru
  • Napraviti planove za naglim prestankom rada i organizirano napuštanje gradilišta po nalogu nadležnih tijela za upravljanje krizom oko visusa Covid 19 (opća karantena i zabrana kretanja svih građana).
  • Pri tom treba sagledati potrebe svakog od gradilišta, te sukladno pravilima struke i važećoj zakonskoj regulativi provjeriti sigurnost započetih i nedovršenih radova, posebice provjeriti sve zaštitne ograde, zatvoriti otvore na mjestima gdje postoji opasnost od pada, osigurati pojedine dijelove konstrukcije i kritičnih elemenata na gradilištima i sl. od udara vjetra, atmosferilija i dr, te, ovisno o složenosti gradilišta, organizirati čuvarsku službu

Navedene preporuke imaju svrhu smanjiti što je više moguće moguće gospodarske štete u našem sektoru, unaprijediti sigurnost građana, posebice građevinskih radnika kao i svih naših članova na brojnim gradilištima u RH, te odgovorno pristupiti nastaloj krizi.

Sve ostale aktivnosti treba prilagoditi aktualnoj situaciji u RH, o čemu se svakodnevno informiramo putem medija, prvenstveno poštivajući preporuke i naloge Vlade RH, našeg ministarstva, stožera Civilne zaštite i epidemiološke službe

Pozivamo sve Vas na odgovorno ponašanje i prema drugima i prema sebi.

Predsjednica Komore inženjera građevinarstva
Nina Dražin Lovrec, dipl.ing.građ.

 

KLASA: 023-01/20-01/5
URBROJ: 2133/1-01/02-20-4
Karlovac, 18.3.2020.

Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 36/09, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 123/17, 98/19) i članka 35. Statuta Karlovačke županije („Glasnik Karlovačke županije“ 14c/18) te nakon savjetovanja sa Sindikatom državnih i lokalnih službenika i namještenika, Sindikalna podružnica zaposlenika Karlovačke županije, Župan Karlovačke županije donosi

O D L U K U

o privremenoj organizaciji rada upravnih tijela Karlovačke županije

 

 

Članak 1.

Zbog proglašene epidemije bolesti izazvane corona virusom (COVID 19) za Karlovačku županiju, u sjedištu, kao i u svim izdvojenim mjestima rada Karlovačke županije te matičnim uredima, od dana 19. ožujka 2020. godine pa do daljnjega, ograničava se neposredni rad sa strankama Upravnih tijela Karlovačke županije te se osiguravaju uvjeti za reorganizaciju poslovnih procesa s ciljem sprečavanja širenja bolesti.

 

Članak 2.

Komunikacija Upravnih tijela Karlovačke županije sa strankama obavljat će se u pravilu putem elektroničke pošte, telefonskim putem te ukoliko je nužno putem pošte.

Svi kontakti dostupni su na web stranici Karlovačke županije.

 

Članak 3.

U iznimnim slučajevima kad navedene opcije komunikacije iz članka 2. ove Odluke nisu moguće, službenici će neposredno komunicirati sa strankama u uredima Upravnih tijela poštujući najviše sigurnosne i higijenske standarde propisane od Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Karlovačke županije te nadležnih institucija, uz obveznu prethodnu najavu dolaska.

Upute za rad službenicima i namještenicima nalaze se u prilogu ove Odluke i sastavni su dio iste.

Članak 4.

Karlovačka županija će, osim u slučaju naknadne drukčije odluke nadležnih tijela, osigurati obavljanje sljedećih procesa koji zahtijevaju neposredni kontakt sa strankama:

  1. Ured župana
  • poslovi civilne zaštite
  • poslovi pisarnice
  • pomoćni, administrativni i tehnički poslovi potrebni za obavljanje procesa iz ovog članka;
  1. Upravni odjel za gospodarstvo
  • utvrđivanje minimalno-tehničkih uvjeta;
  1. Upravni odjel za graditeljstvo i okoliš
  • izdavanje građevinskih dozvola
  • izdavanje rješenja o utvrđivanju građevne čestice
  • izdavanje rješenja o izvedenom stanju
  • izdavanje uporabnih dozvola (tehnički pregled);
  1. Upravni odjel za hrvatske branitelje i zdravstvo
  • ukop preminulih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
  • izdavanje potvrda o obiteljskom statusu
  • izdavanje potvrda o uzdržavanju i potvrda o životu
  • izdavanje povlastica u unutarnjem putničkom prometu invalidnim osobama
  • utvrđivanje statusa HRVI
  • minimalna novčana naknada
  • dodjela besplatnih udžbenika
  • izdavanje potvrda o obiteljskom statusu;
  1. Upravni odjel za opću upravu
  • prijava rođenja djece
  • prijava smrti
  • održavanje zakazanih vjenčanja u građanskom obliku isključivo za najuži krug uzvanika (ženik i nevjesta, svjedoci, roditelji).

Članak 5.

Zadužuju se pročelnici upravnih tijela Karlovačke županije za organizaciju poslovnih procesa koji ne zahtijevaju neposredni kontakt sa strankama, na sljedeći način:

  • obavljanje rada od kuće, ukoliko je moguće
  • ukoliko obavljanje rada od kuće nije moguće, nastojati poslove rasporediti zaposlenicima tako da svaki zaposlenik na posao dolazi svakog drugog radnog dana, odnosno po potrebi (formiranje dežurnih/radnih timova).

Pročelnici upravnih tijela dužni su odmah po stupanju na snagu ove Odluke dostaviti popis osoba koji će svoje poslove obavljati od kuće, kao i popis osoba koje će biti raspoređene u dežurne timove za obavljanje nužnih poslova na radnom mjestu.

Članak 6.

U slučaju potrebe, a sukladno odluci Stožera civilne zaštite ili drugih nadležnih tijela, posebnom odlukom župana može se odrediti privremena obustava rada sa strankama i/ili izolacija svih zaposlenika Karlovačke županije na radnom mjestu ili kod kuće.

Članak 8.

Stupanjem na snagu ove Odluke, privremeno prestaju važiti odredbe općih i posebnih akata župana koje organizaciju rada upravnih tijela Karlovačke županije reguliraju na drukčiji način.

Članak 9.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Glasniku Karlovačke županije, na službenoj web stranici Karlovačke županije i oglasnim pločama u Sjedištu kao i u svim izdvojenim mjestima rada te matičnim uredima.

 

   ŽUPAN

 

Damir Jelić

Upute službenicima i namještenicima:

  • Smanjenje fizičkih kontakata. Potrebno je smanjiti broj izravnih kontakata među službenicima i namještenicima, posebno na udaljenosti manjoj od dva metra. Kod zaprimanja stranaka, kao nužne i izvanredne mjere, potrebno je onemogućiti ulazak stranaka u poslovne prostorije te prijam osigurati u predprostoru (prijamna porta i sl.) uz dolazak uredujućeg službenika i primjerene mjere zaštite (zaštitna staklena barijera, dezinfekcija ruku, korištenje zaštitnih rukavica…). Dozvoljen je ulazak samo jedne osobe, uz minimalno zadržavanje u predprostoru.
  • Smanjenje radnih sastanaka u kojima sudjeluje veći broj ljudi. Preporučuje se održavanje sastanaka video vezom, pojačati telefonsku i email komunikaciju. Ako postoje važni razlozi za održavanje sastanaka, potrebno je osigurati razmak od 1,5 do 2 metra među sudionicima.
  • Sljedivost kontakata. Upozoriti zaposlenike da vode računa o osobama s kojima su bili na udaljenosti manjoj od 2 metra odnosno dulje od 15 minuta u zadnjih 48 sati, odnosno da zapamte o kojim osoba je bilo riječ bude li potrebno te podatke priopćiti epidemiolozima.
  • Samoizolacija bolesnih. U slučajevima pojave simptoma bolesti uzrokovane corona virusom (COVID 19), službenici i namještenici su dužni ostati kod kuće. Ako su bili u kontaktu s osobom oboljelom od corona virusa (vrućica i suhi kašalj) ili su se vratili iz područja u kojima je registrirana pojava corona virusa unutar posljednjih 14 dana, službenici i namještenici imaju obavezu odmah obavijestiti nadležnu epidemiološku službu koja će im dati daljnje upute.
  • Organizacija poslova. Od službenika i namještenika se očekuje da u roku od dva radna dana od primitka ove obavijesti pripreme predmete i pripadajuću dokumentaciju za koju su zaduženi kako bi bila raspoloživa drugim službenicima i namještenicima u slučaju njihove spriječenosti.
  • Standardi čišćenja osobnog radnog prostora. Treba potaknuti službenike i namještenike da održavaju svoje radne stanice čistima prema protokolu za borbu protiv corona virusa koje propisuje HZJZ. Letci s pravilima/naputcima za postupanje trebaju biti zorno izloženi na vidljivim mjestima kako bi službenici i namještenici mogli doprinijeti higijeni svojih radnih površina.
  • Higijenske mjere. Na vidljivim mjestima potrebno je izvjesiti naputke za pranje ruku, održavanje osobne higijene i provedbu preventivnih mjera prema savjetima HZJZ.

Potkategorije

U četvrtak 13.03.2014. god. u organizaciji Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu, šport i informiranje održat će se sastanak vezano uz planiranje upisa u 1. razred srednjih škola na području Karlovačke županije za školsku godinu 2014/15. Sastanku će osim predstavnika Odjela nazočiti i ravnatelji srednjih škola i učeničkih domova, zamjenik župana g. Ivan Banjavčić, te predstavnici Službe za društvene djelatnosti Ureda državne uprave u Karlovačkoj županiji, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (Područnog ureda Karlovac), Hrvatske gospodarske komore (Županijske komore Karlovac) i Hrvatske obrtničke komore (Obrtničke komore Karlovac). Sastanak će se održati u sali za sastanke Karlovačke županije na adresi Vranyczanyeva 4, 2. kat.

Copyright by Kazup.hr (2009) - Sva prava pridržana - Email: info@kazup.hr - Tel./Fax: +385 47 666 111 - Dizajn i izrada: Infostudio.hr - Održava: Triton IT